Skip to main content

yo mensen

 

ik word dus super geil op iemand uit mijn klas en wil haar neuken alleen we hebben geen relatie 

hebben jullie tips hoe je haar of geil maakt of zorgt dat ik met haar kan neuken

 

 

Zou heel lastig worden 


Gewoon niet? Dat jij het wilt betekend niet dat zij het wilt 

 

ik zou het gewoon laten 


Doe het niet.

Als je haar leuk vindt, dan kan je misschien een beetje  hints geven en kijken hoe ze daarop reageert, maar als je alleen maar op haar geilt dan moet je het niet doen.

Groetjes,

Cyris


Hoi,

De meeste meiden voelen zich niet aangetrokken tot iemand die alleen seks wilt. Iemand proberen '’geil te maken'’ zonder een langdurige relatie heeft meestal een averechts effect, dat is een enorme afknapper voor veel meisjes. 

Daarom raad ik jou aan om eerst een relatie te krijgen met haar. Pas na een aantal weken of maanden kun je een gesprek met haar houden over verder gaan. Je zou kunnen praten met haar en haar beter leren kennen. Vervolgens na een tijd, als jullie beide elkaar leuk lijken te vinden, dan zou je haar kunnen vragen om verkering. Het is een proces dat in de meeste gevallen tijd kost.  Ik verzoek je echter om niet te proberen om een relatie met haar te krijgen alleen omdat je seks met haar wilt. Je zult haar hart waarschijnlijk breken als je dat doet.

Liefs,
Novi


Hey. Je kunt iemand niet zomaar geil maken en zeker niet als je elkaar niet goed kent, verliefd bent en vertrouwd lijkt mij. Verder helemaal eens met de anderen, @Novi  zegt het al helemaal goed. 

Groetjes Tover 


Dit wordt een moeilijke 


Reageer