Skip to main content

Hallo ik ben 14 en ik wil graag luiers dragen maar ben bang dat me moeder er achter komt 

Ik wil ook graag TBDL worden dat lijkt mij supper leuk heeft iemand tips voor welke luiers nou goed zijn

Ben 14 jaar

152 cm 

Niet zo groot 

En ben net zo dun als een plank

Ik dacht zelf aan pampers maat 8 maar ja 

Ik heb er geen ervaring mee hopelijk jullie wel

Hoi ik snap je volledig, begin met de drynites 8-15. Koop ze in de supermarkt of Etos, stop ze in je rugzak en verstop ze thuis. Je kan er natuurlijk ook eerlijk over zijn.

Pampers zouden misschien kunnen maar DryNites zal je zeker passen. Zelf ben ik niet zo'n fan van DryNites voor kleine plasjes zijn ze wel aardig goed maar voor bedplassen lekten ze bij mij altijd door. Voor mijn bedplassen gebruik ik daarom meestal luiers van Tena (Maxi en Ultima). Deze hebben nog nooit gelekt bij mij en zijn voor mij echt de perfecte luiers.

Met TBDL heb ik wel wat... ik ervaar het als een soort coping omdat ik de laatste tijd overdag soms wat plas-ongelukjes heb. En als ik me klein kan gedragen vind ik het minder erg omdat het voor een klein meisje niet zo vreemd is als ze een ongelukje heeft gehad. Soms draag ik ook leuke luiers met een print. Op het moment heb luiers van ABU en Kiddo deze luiers koop ik zelf want mijn ouders vinden ze erg duur (wat eigenlijk wel klopt) maar ze nemen wel super veel op en zijn daarnaast ook super cute🥰.

Hallo ik ben 14 en ik wil graag luiers dragen maar ben bang dat me moeder er achter komt 

Ik wil ook graag TBDL worden dat lijkt mij supper leuk heeft iemand tips voor welke luiers nou goed zijn

Ben 14 jaar

152 cm 

Niet zo groot 

En ben net zo dun als een plank

Ik dacht zelf aan pampers maat 8 maar ja 

Ik heb er geen ervaring mee hopelijk jullie wel

hoi ik snap je wel ik wil dat ook graag