Skip to main content

Hallo ik ben 14 en ik wil graag luiers dragen maar ben bang dat me moeder er achter komt 

Ik wil ook graag TBDL worden dat lijkt mij supper leuk heeft iemand tips voor welke luiers nou goed zijn

Ben 14 jaar

152 cm 

Niet zo groot 

En ben net zo dun als een plank

Ik dacht zelf aan pampers maat 8 maar ja 

Ik heb er geen ervaring mee hopelijk jullie wel

Hoi ik snap je volledig, begin met de drynites 8-15. Koop ze in de supermarkt of Etos, stop ze in je rugzak en verstop ze thuis. Je kan er natuurlijk ook eerlijk over zijn.

Pampers zouden misschien kunnen maar DryNites zal je zeker passen. Zelf ben ik niet zo'n fan van DryNites voor kleine plasjes zijn ze wel aardig goed maar voor bedplassen lekten ze bij mij altijd door. Voor mijn bedplassen gebruik ik daarom meestal luiers van Tena (Maxi en Ultima). Deze hebben nog nooit gelekt bij mij en zijn voor mij echt de perfecte luiers.

Met TBDL heb ik wel wat... ik ervaar het als een soort coping omdat ik de laatste tijd overdag soms wat plas-ongelukjes heb. En als ik me klein kan gedragen vind ik het minder erg omdat het voor een klein meisje niet zo vreemd is als ze een ongelukje heeft gehad. Soms draag ik ook leuke luiers met een print. Op het moment heb luiers van ABU en Kiddo deze luiers koop ik zelf want mijn ouders vinden ze erg duur (wat eigenlijk wel klopt) maar ze nemen wel super veel op en zijn daarnaast ook super cute🥰.

Hallo ik ben 14 en ik wil graag luiers dragen maar ben bang dat me moeder er achter komt 

Ik wil ook graag TBDL worden dat lijkt mij supper leuk heeft iemand tips voor welke luiers nou goed zijn

Ben 14 jaar

152 cm 

Niet zo groot 

En ben net zo dun als een plank

Ik dacht zelf aan pampers maat 8 maar ja 

Ik heb er geen ervaring mee hopelijk jullie wel

hoi ik snap je wel ik wil dat ook graag 

Weten jullie van jezelf waar de gevoelens vandaan komen? Het begon met mij dat ik last had van bedplassen en na veel dingen geprobeerd te hebben besloten om luiers te gaan gebruiken.

Deze beschermde mijn bed en pyjama zo goed dat ik de bescherming en rust die luiers me gaven denk ik heb geassocieerd met een veilig fijn gevoel. Soms voelde ik me ook wel eens klein als ik mijn luiers omdeed voor het slapen gaan. Ineens zat ik bijvoorbeeld net na het omdoen van mijn luier gewoon super hard te knuffelen met mijn favoriete knuffel tegenwoordig is het vooral een soort coping want ik heb overdag nu ook weleens plas-ongelukjes en soms voel ik me dan echt een klein meisje die nog steeds ongelukjes heeft. Ik draag hier luierbroekjes voor en als ik me dan klein kan gedragen vind ik het niet zo erg want voor kleine meisjes is het niet vreemd als ze een ongelukje hebben gehad.

Hoe ervaren jullie het en zijn jullie TBDL of alleen TB of DL? Ik ben beide.

Liefs Linne 😘 

Reageer