Vraag

ik wil heel graag met condoom rukken


Badge

het lijkt me zo lekker en geil om een keer met een condoom te rukken en ook handig om het sperma op te vangen maar ik durf niet naar een winkel te gaan om condooms te halen. Tips???


13 reacties

Naar een andere stad of dorp, waar niemand jou dus kent.

Heyy

 

Ik denk dat je gewoon een condoom kan kopen hoor. Het is misschien wat ongemakkelijk, maar het kan de mensen in de winkel denk ik niet zoveel schelen. Condooms kan je gewoon kopen in de supermarkt en de drogist. Je kan natuurlijk ook altijd even naar een ander dorp/stad gaan om daar een condoom te kopen. Je kan volgens mij ook anoniem condooms bestellen, maar hoe dat zit weet ik niet precies.

 

Groetjes van mij!

Badge

Je kan een site zoals condoomanoniem.nl bekijken dan kan je het anoniem kopen…

Je kan volgens mij ook anoniem condooms bestellen, maar hoe dat zit weet ik niet precies.

Dat is zeker waar. Bij sites als condoom.nl (maar ook vele anderen) kan je kiezen voor anoniem bestellen. Dat houdt in dat het pakketje van de buitenkant onherkenbaar is (geen logo’s of de naam van het bedrijf op het verzendlabel) en dat het bankafschrift ook niet herkenbaar is. Het is het handigst om het op een pakketpunt af te laten leveren, want dan komt al helemaal niemand erachter. 

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

oke bedankt maar kan het eigenlijk kwaad om met een condoom te rukken?

-onnodige quotes verwijderd-

Nee, tuurlijk niet. Je heb toch ook seks met een condoom! Maak je geen zorgen. Overigens kan het wel wat zooi geven, want op een condoom zit standaard wat glijmiddel (soms niet genoeg voor seks, maar wel een beetje) op.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

oke ik ga binnenkort kijken of ik aan condooms kan komen om het te proberen. voel je met een condoom minder dan normaal??

-onnodige quotes verwijderd-

Geen idee, ik zou zeggen: probeer het uit!

Badge

Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

Hey Seppe45.

 

Zelf heb ik dit nog nooit gedaan, maar als je even op internet rond zoekt vind je denk ik wel verhalen van jongeren die dit wel hebben geprobeerd!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Seppe45, 

 

Ik zou gewoon naar een andere drogisterij of supermarkt gaan, wat ook kan is de condooms online bestellen en gewoon ophalen bij zo'n afhaal punt. Veel succes!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Badge

Ik zelf heb het een keer geprobeerd het voelt super goed en lekker en het is ook makkelijk om het op te ruimen moet je zeker een keer doen

 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Het is niet lekker en geil

Reageer