Vraag

ik wil graag seks met oudere mannen

  • 27 April 2022
  • 6 reacties
  • 1421 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar biseksueel.

ik wil graag weten hoe het is om seks te hebben met ene oudere man. Ik wil bijvoorbeeld pijpen of misschien wel iets anaal doen… maar in ieder geval, mijn vraag is hoe ik in contact kan komen met een oudere man die dat met mij wil doen.  Ik wil dit echt héél graag dus als iemand mij een tip zou kunnen geven zou dat fijn zijn

 


6 reacties

Hallo 

Misschien kan je proberen via een datingsite om mannen tegen te komen of als je wat ouder bent in de discotheek.

 

Gr nietveeltezeggen

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik sluit me aan bij de tips van @Nietveeltezeggen .

Maar pas alsjeblieft op als je met iemand afspreekt en laat ook sowieso iemand weten waar je bent. 

Groeten, Lotus

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Mag helaas niet…

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Het gevoel dat je het graag met een ouder persoon wil doen is heel normaal, maar ik vrees dat je er wel meerderjarig voor moet zijn. Als je 18 bent kan je het nog eens proberen. Je kan mannen leren kennen via dating apps en sites, denk aan grindr of tinder. Je kan mensen ook in real leren kennen, maar dat zal minder makkelijk gaan. Het valt wel te proberen. Misschien ontmoet je wel iemand tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. 

Hoop dat je er iets aan hebt.

Joejoe! 

Badge

Je bent 16 en wilt iemand van 30 gaan pijpen ???

Kijk uit met pedo's he zij willen seks meteen 

Badge

download grindr, zie je homo's in de buurt. maar je kan het beter niet doen, een oudere man

Reageer