Skip to main content

Ik 16 mijn zus 15

ik zou graag mijn zus willen neuken ik vindt haar niet aantrekkelijk ofzo ik zou haar gwn willen neuken ik heb haar al 3 keer proberen te neuken in haar kont toen ik een massage aan het geven was maar toen heb ik mijn piemel terug in mijn broek gestopt ik heb haar ook 1 keer aan haar kut gekomen toen ze aan het slapen was en ik heb ook een paar keer mijn piemel in haar mond proberen te steken toen ze aan het slapen was 

ik wil dat het stopt ik ben nu 16 en wil haar nog steeds neuken 

Niet moet je niet doen, dit is raar. Je doet het het met je zus en dat is niet normaal.

En je doet je ook als ze slaapt!?!  Dit is gewoon verkrachtig en je kan hiervoor worden opgepakt als ze naar de politie gaat. En als je ouders er achter komen worden ze waarschijnlijk boos en meschien zetten ze je zelfs uit huis. 

 

Maar toen je haar in haar kut nam, gebruikte je toen wel een condoom want anderd kan ze  zwanger worden en dat wil je ook niet uitleggen aan je ouders en zei denkt waarschijnlijk ook huh ik heb nog nooit seks gehad en dan komen ze er op een geweven moment achter en zijn dan heel boos meschien word je dan uit huis gezet door hun, daarna komen je vrienden er achter en dumpen je en heb je (bijna)niemand meer

 

Dus doe Het niet meer

 

Groetjes, 

@Ann0 


Hoi @Ononiem45, dit moet je echt niet doen! Ik ben het helemaal eens met @Ann0. O ja, je wilt sexs met haar: dat lijkt mij niet zo verstandig om met familie sexs te hebben.

Groetjes, @Monkeyboy69


Ik heb haar niet met mijn piemel genomen toen ze sliep gwn vinger 

maar ik wil dat het stopt soms droom ik er ook over ik zeg wel altijd het is mijn zus da gaat ni ma toch lukt het niet 


Je wilt dat het stopt? Nou, dan stop je hier mee! Je kan hier al een flinke straf voor krijgen wat je nu al deed. En zie jij jezelf als het slachtoffer? Volgens mij is dat jouw zus. Denk eraan dit kan je de rest van je leven achtervolgen, zeker als zij er achter komt.  Dit moet uit je systeem! Wees een sterke vent en kap hiermee, gooi die gedachten uit je hoofd. En bedenk goed, eigenlijk hoor je nu al voor de rechter te staan! 

Sjammetje 


Ik ben het volledig eens met @Sjammetje ik ben zelf heel ruimdenkend als het om seks gaat of experimenteren met seks tussen broer en zus of seks tussen zussen of tussen broers ik ben zelf een meisje en heb  zelf ook heel vaak seks met mijn zus met dat verschil dat we het allebei heel graag willen maar wat jij doet is pure aanranding zoiets doe je echt niet als je zus dit te weten komt en klacht neerlegt sta je voor de rechter of erger en denk eens aan het trauma waar je zus mee achterblijft als dit uitkomt. Sorry maar zoiets doe je echt niet !


Reageer