Vraag

ik wil graag seks met iemand die ik ken

  • 21 October 2023
  • 2 reacties
  • 630 Bekeken

Hallo, ik ben een jongen, 14 jaar oud en de gene waar ik graag seks mee zou willen hebben is een meisje en ook 14. Ik ken haar al me hele leven, en ik krijg steeds meer zin om met haar te neuken als ik bij haar ben of zij bij mij, maar ik weet niet hoe. Hoe moet je neuken, hoe kan ik haar vragen, hoe kan ik weten of zij het ook wilt. 
ik ging laatst naar haar toe en nam een condoom mee, maar toen we daar waren deed ik het snel terug in de auto, ik wil echt graag seks met haar, ze is knap en ook niet dom.  We doen beide vwo en we gaan ook beide naar de sport school. Ik heb een sixpack en zei een beetje, en ze heeft een mooie kont. En als ik haar in een bikini zie, krijg ik meestal een stijve dus dat probeer ik dan te verbergen, ben best zelfverzekerd over de lengte van me penis dus daar ligt het niet aan.
 

zou iemand weten hoe ik dit aan moet pakken

 

( ik heb dus condooms) 

maar ik heb nog nooit seks gehad, dus als daar tips voor zijn, zijn die ook welkom.

 

doeg


2 reacties

Badge

Hey,

Ik denk dat je met haar kan gaan praten. Dat is niet echt gemakkelijk om te bespreken maar het is wel belangrijk. Ik heb zelf nog nooit seks gehad en kan daar ook geen tips over geven. Ik hoop dat dit al een klein beetje helpt.

Groetjes naamloos

Reputatie 6
Badge +3

ga haar niet meteen om sex vragen.  kan behoorlijk averechts werken. als ik jou was zou ik gewoon laten doorschemeren dat je haar aantrekkelijk vind.  zeg iets over hoe goed ze er uit ziet of geef haar een aanraking (weet ik veel, geef haar een knuffel of leg je arm over haar schouder. ) als ze dat niet leuk vind kun je er van uit gaan dat je geen kans maakt. als ze het accepteert of zelfs leuk lijkt te vinden, heb je een kans en kun je haar misschien een keer op een geschikt moment vragen. 

Reageer