Skip to main content
Vraag

ik wil graag seks hebben maar ik heb wat vragen

• May 30, 2025
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben Thony (ik houw m’n echte naam anoniem)

ik ben 12 jaar en ik ken 3 meisjes die ik graag ken, en ik ga vragen om hun broek naar beneden te doen om hun te vingeren maar ik heb wat vragen:

1.  is het eigenlijk wel legaal om anderen te vingeren op deze leeftijd
  2. hoe moet je goed vingeren 
  3.  is het legaal om cumshots te maken? (cumschot zijn fotos van het meisje/jongen onder de sprema)

alvast bedankt voor het reageren.

Vr. Gr.,

-Thony

4 reacties

Hoi Thony

1.  is het eigenlijk wel legaal om anderen te vingeren op deze leeftijd Vlgm mag dat wel als ze even oud is.
  2. hoe moet je goed vingeren  Dat kan je hier vinden: https://www.allesoverseks.be/vingeren
  3.  is het legaal om cumshots te maken? (cumschot zijn fotos van het meisje/jongen onder de sprema) NEE, Dat is verboden volgen de wet. Je kan zelf een hoge boete krijgen of een registratie achter je naam.

Forum|alt.badge.img

Hoi thony 

ik wil niet je fantasie verpesten maar je bent in mijn mening veel te jong voor dat soort activiteiten. Heb je ooit nagedacht over hoe gek het zou zijn voor de 3 meiden die je kent. Die vriendschap die je nu met ze hebt zou ik niet verpesten. Ik zou nog een paar jaartjes wachten. Heb je ooit nagedacht over aftrekken ofzo?

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

over het dingetje te '’jong'’ zijn is eigenlijk niet waar ​@Gyvsuygvisygvisygvwuygv want je moet het zelf weten op het moment dat JIJ er klaar voor bent KUN je het gaan doen (zeg niet onder de 10 ofzo maar beetje 10+)

dus dat mag hij zelf weten!

liefs, K <3

Forum|alt.badge.img

over het dingetje te '’jong'’ zijn is eigenlijk niet waar ​@Gyvsuygvisygvisygvwuygv want je moet het zelf weten op het moment dat JIJ er klaar voor bent KUN je het gaan doen (zeg niet onder de 10 ofzo maar beetje 10+)

dus dat mag hij zelf weten!

liefs, K <3

Daarom zei ik ook “in mijn mening”