Ik wil graag seks

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben een jongen van 13 (bi) en ik wil heel graag een keertje seks met een jongen of meisje maar mijn vriendje woont ver weg en als ik het misschien met een jongen doe dan doet het misschien pijn? Tips?


5 reacties

Badge

gewoon best nog 3 jaar wachten zou ik doen je bent nog te jong om sex te hebben

groeten Angel

 

Badge

gewoon best nog 3 jaar wachten zou ik doen je bent nog te jong om sex te hebben

groeten Angel

 

Maar ik wil gewoon niet wachten want ik word er zo geil van

Reputatie 6
Badge +3

Hoi! Ik ben een jongen van 13 (bi) en ik wil heel graag een keertje seks met een jongen of meisje maar mijn vriendje woont ver weg en als ik het misschien met een jongen doe dan doet het misschien pijn? Tips?

 Hey, laten we beginnen met het eerste; je bent zoals @Angel  zegt nog wel jong, maar als jullie er klaar voor zijn kunnen wij jullie niet stoppen natuurlijk.

 

anaal gaat de eerste x inderdaad pijn doen als je geen voorzorg maatregelen hebt genomen (denk aan glijmiddel, eerst een buttplug dragen in volgorde van klein naar groot, zodat je het een beetje klaarmaakt voor iets breeds)

 

als je een vriendje hebt kan je niet zomaar een ander meisje gaan neuken, tenzij je vriendje dat helemaal oké vind, maar dat betwijfel ik..

 

stel je voor jullie gaan het wel doen oefen dan eerst met buttplugs, vingers en gebruik voldoende glijmiddel

Reputatie 5
Badge +3

Hoii,

 

Wat @Hello1  ga ik ook in mee,  en kijk uit voor soa’s (die kan je  alsnog krijgen met oraal en anaal) en dat je goed schoon bent vanbinnen. (poep op je penis is ook niet super fris...)

 

Grtz, <3costaboy

Reputatie 7
Badge +13

 https://sense.info is een goede website hiervoor 

Reageer