Vraag

Ik wil graag piemel zien van goede vriend

  • 17 February 2024
  • 7 reacties
  • 652 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik wil echt heel graag de piemel zijn van mijn beste vriend maar hij is heel preuts

 

-Het lukt helaas niet zo vaak om te logeren (pas 2 keer) omdat het vaak niet mag of kan
Hij slaapt met kleren aan en we hebben nog nooit met z'n 2en gelogeerd, wel met 3 en in die setting kon ik er niks van maken.
-We gingen een keer zwemmen bij een vijver en bij het omkleden zei hij “niet spieken”
De eerste keer lukte dat ook niet, de 2de keer wel en zag ik hem ook voor heel eventjes van een afstandje voor een seconde of 2 want ik wou niet riskeren dat hij het door zou hebben dat ik keek. Ik was toen zo gelukkig en blij dat het gelukt was, maar dat is nu alweer bijna 2 jaar geleden. Denk dat hij nu best gegroeid is ondertussen en ben gewoon heel benieuwd en nieuwschierig.
-Bij urinoirs draait hij van me weg/schermt hij af.
-Ik heb hem wel al tientallen keren in zijn onderbroek gezien
-Hij toont echt 0 interesse om mij naakt te zien, alhoewel hij pas nog een papiertje bij mij in de urinoir gooide terwijl ik stond te pissen, het kan bijna niet anders dat hij daardoor ook mijn penis heeft gezien.
Ik kon er alleen niet echt op reageren want er kwam direct daarna een oude man naar binnen gelopen….

Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?  Ik wil het echt heel graag, moet ik het gewoon tegen hem zeggen ? en hoe ? Ik wil niet dat het ten koste van de vriendschap gaat maar wel graag eerlijk tegen hem zijn.

Hoe hebben jullie de piemel van jullie vrienden gezien (Alleen in het geval dat je hem ook echt wilde zien)


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik wil dit ook heel graag van een goede vriend maar ik weet ook niet hoe ik het moet brengen?

Reputatie 3
Badge +2

dit heb ik laatst gedaan bij een vriend om het te laten lukken. Als je een keer gaat logeren en je slaapt in je onderbroek ga dan een keer stoeien en trek per ongeluk aan zijn onderbroek waardoor hij naar beneden gaat.

Reputatie 1
Badge

@Jongeman1456 hoe reageerde hij erop?

Reputatie 2
Badge +2

Wat er gebeurde bij die urinoirs zit echt heel erg in me hoofd dat hij gewoon op me afliep terwijl ik stond te pissen, en naast me stond zonder pardon. Het was daar te druk maar kan ik hem daar nog op aanspreken ? dat ik bijvoorbeeld kiet wil komen te staan ? Hij weet waarschijnlijk niet dat ik zijn piemel (perongeluk of stiekum) heb gezien 2 jaar geleden met zwemmen/omkleden.
Ergens wil ik dat heel graag zeggen maar dan denk ik dat hij boos wordt ?

Reputatie 5
Badge +3

Zoiezo werkt truth or dare vaak wel goed. Of je kan het gwn vragen

Ik wil dat ook 

Reputatie 5
Badge +4

@Max69  Ik heb het anders aangepakt. Ik heb een twee persoons bed. Bij een beste vriend die bij mij kwam logeren heb ik gevraagd of hij er mooiste mee had als ik naakt ging slapen hij keek me wel even raar aan maar zei uiteindelijk nee en hij dacht dat ik m’n onderbroek onder de lakens zou uittrekken. Maar ik heb m’n onderbroek gewoon naast mn bed uitgetrokken en in de wasmand gedaan hij zag me dus helemaal naakt van m’n voorkant en achterkant en ben zo in bed gekropen 

Reageer