Skip to main content
Vraag

Ik wil graag pampers aan

• July 20, 2021
  • 6 reacties
  • 1092 Bekeken

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar die nogal graag pampers wilt aantrekken maar ik weet niet hoe ik er makkeljk aan kan komen. Ik ben namelijk bang dat als ik in mijn bed begin te plassen dat mijn 3 broers/tjes het tegen hun en mijn vrienden gaan zeggen.

Weten jullie hoe ik makkelijk aan goede pampers kan komen.

6 reacties

• July 20, 2021

Je kan ze toch gewoon bij een drogist kopen? Bij het Kruidvat bijvoorbeeld of bij de Etos. Sterker nog, ze hebben het ook gewoon bij de supermarkt. Ik raad je aan om het een keer te kopen als je alleen thuis bent en het dan ergens te verbergen op je kamer.

Tuurlijk houdt je dan een risico van ontdekking, maar dat houdt je sowieso, ongeacht de methode. Succes!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 13, 2026

Ik doe pampers in de plaats van een onderbroek aan is dat goed of slecht ?

Forum|alt.badge.img

Je hebt ook absorberende boxershorts, dat zou je ook kunnen proberen

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • August 14, 2026

Lekker doen. Maar als je er aan went moet je het niet gek vinden dat je geen vriendin meer kan krijgen want er zitten hier nul meisjes op te wachten

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 16, 2026

Koop met contant geld bij de Etos of Kruidvat drynites

Klaas2
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 16, 2026

Ik zou niet express in bed gaan plassen om uit te lokken dat je moeder je weer een luier omdoet. Het kan ook aflopen met dat je ouders je laten onderzoeken waarom je bedplast bij een huisarts of ziekenhuis (ik had het nodig) waardoor misschien ook hetzelfde kan gebeuren. Als je al per ongeluk vaak in bed plast moet je tegen je moeder zeggen dat je welleens gehoord hebt dat er luiers voor bestaan. Kijken wat haar reactie is. 

Ik was eigenlijk bang om weer een pamper om te moeten weer dus verborg ik thuis ook voor m'n ouders dat ik veel plasongelukjes had op school overdag. Ik was ook een te stoere jongen voor pampers al ben ik op mijn 6e bij fysio geweest omdat ik steeds in me broek plaste (bekkenbodem). Het is nooit volledig overgaan. Op mijn 12e had ik er nog last van toen moest ik in de 1e middelbaar verplicht een afspraak maken bij mijn huisarts op aanraden van mijn mentor op school daarvoor (ik was nat). De huisarts was een vrouw en wist dat ik op mijn 6e ook al was geweest voor hetzelfde. Toen zij de huisarts ook: je lekt al sinds je 6e en nu op je 12e nog. 

Toen werd eigenlijk voor het eerst voorgesteld door haar dat ik voortaan luiers ging dragen. Ik wist niet wat er bestond, denk dat mijn eerste vraag was wat moet ik dragen dan babyluiers? Maar dan krijg je incontinentie luiers op je 12e. Dan krijg je luiers omdoen het een handicap is. Dan krijg je ze net zoals medicijnen van een apotheek elke maand. 

Dan moeten broertjes/vrienden het allemaal weten en ik ben er niet om uitgelachen.