@aannoonnyymmppjjee
That'sa mea
Het is helaas niet gelukt
Het is helaas NOG niet gelukt
maar we gaan woensdag waarschijnlijk een rondje hardlopen
Dus daar komen die six-packs vandaan
en we douchen vaak daarna
Das goed
alleen wel apart
Dat minder
maar als ik nou voorstel om het bij mij te doen
Is altijd handiger, zorg wel dat je een reden hebt om het bij jou te doen, wees voorbereid voor de kleine kans dat hij vragen gaat stellen
want wij zijn het huis aan het verbouwen dus alle kamers staan vol met spullen behalve de badkamer
Oh nee, wat jammer
dus als ik nou zeg van kom we gaan we gwn samen omkleden zou ik hem dan wel kunnen zien denk je?
Het is een goed idee maar ‘work the detes (details)’, zorg dat je de details ook hebt, hier is een voorbeeld:
Je wilt nog ff iets naar aan andere vriend sturen van je computer dus je moet bij jullie thuis zodat je er bij kan want er zit een deadline op, bedenk zelf wat dit dan zogenaamd is dus jullie gaan naar jouw huis, jullie gaan hardlopen, jullie komen thuis en jij stinkt (doe voor school een klein beetje deo op zodat je niet gaat stinken op school maar dat je een geurtje krijgt na het hardlopen) en je wilt dus douchen, je zegt tegen hem daar hij ff in je kamer kan chillen, je gaat douchen maar je realiseerd dat je dat ene ding nog niet hebt gestuurd naar de hypothetische vriend, oh nee!! Je doet ff snel je handdoek aan, je gaat naar je kamer en je stuurt het naar de vriend maar je handdoek valt af, hij ziet je hard omdat je in de douche aan het aftrekken was, das ook de reden dat je bent vergeten om ‘insert iets’ te sturen naar ‘insert friend’, terwijl je dit uitlegt (niet te veel de details ingaan tenzij hij het vraagd) blijf je naakt zodat hij een kijkje kan krijgen, daarna realiseer je dat je eigenlijk al klaar bent met douchen dus je gaat ff omkleden voor de deur (zodat hij maar ff hier moet omkleden) want je stelt voor daar hij nu gaat sinds het water dan nog warm is, hopelijk kleden jullie samen om een andere ben je ff iets in de badkamer vergeten dus net wanneer hij z'n kleren uit trekt doe je de deur open, ook al heb je het net niet gezien zeg je van wel, dan kan je zeggen ‘ik heb het nu toch gezien en je hebt die van mij ook al gezien, wat is nu nog de big deal’, dan kan je hem plagen door te zeggen dat die van jou dan wel groter is, het maakt niet uit als hij hem laat zien want je hebt geen toch al gezien , en wie heeft de grotere lul? Oeps, je bent nog steeds niet klaargekomen van de sessie uit het douchen, dat moet je dan wel maar afmaken en boem, jullie trekken samen af, nu alleen nog elkaar
Dat is gwn en heel gedetailleerd voorbeeld, zorg dat je redens achter alles hebt maar niet noemen tenzij er naar woord gevraagd, het is wel goed dat je jouw eigen plan hebt bedacht want je bent daar in je eentje, ik kan je tijdens de dag wel helpen maar er zit wel een vertraging met die check dus je moet voorbereid zijn, zorg dat je kan improviseren, heb redens achter waarom als zo gaat, een beetje acteren, ik zou nog ff een keer kijken naar m'n vroegere reacties voor nog wat tips en vertel ff lekker gedetailleerd wat er wel is gebeurd in die dagen, ik kan je beter helpen hoe meer ik de omstandigheden ken, en jij kan makkelijk zorgen voor alles in het voorbeeld maar dit is een ‘rough draft’, dit is niet perfect dus niet precies zo doen, als je wilt kan je ff je ‘stappenplan’ sturen zodat ik er naar kan kijken, groetjes (reageer pls zo mogelijk)
En nog maals, doe alleen dingen die jullie allebei willen, wees respectvol & wees veilig (wil je trouwens dat ik links stuur naar topics met goede tips)