hoi iedereen!1 Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil mezelf graag anaal vingeren maar ik ben bang dat ik allemaal poeprestjes op me handen krijg en hebben jullie ook tips voor mij. Alvast bedankt voor de moeite om te antwoorden :)
hoi iedereen!1 Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil mezelf graag anaal vingeren maar ik ben bang dat ik allemaal poeprestjes op me handen krijg en hebben jullie ook tips voor mij. Alvast bedankt voor de moeite om te antwoorden :)
Hoi ik heb het ook wel eens gedaan zeker een aanrader kan heel lekker zijn meestal ga ik sowieso eerst poepen voordat ik dat ga doen en meestal doe ik het onder de douche dan kan je het gelijk weer schoonmaken soms ook wel een in bed maar dan doe ik meestal een condoom om mijn vingers.
als je bezig gaat niet direct erin gewoon eerst rustig rondom vrijven lekker inspannen eerst keer je pink ofzo daarna je wijsvinger en dan je duim bijvoorbeeld maar als je de prostaat wil raken moet je richting je maag bewegen met je vinger je zal dan een bobbeltje voelen dat is je prostaat je zal even moeten kijken met welke vingen en in welke houding je erbij komt
laat maar weten hoe het ging
(verwijderd ivm regel 2) gwn niet doen
ga eerst onder de dohche en spoel alles uit en dan kan het gwn
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.