Skip to main content

ik wil geile foto's sturen

• June 15, 2025
  • 3 reacties
  • 370 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 16, en vaak geil. Dus ik wil graag mensen vinden waarmee ik naaktfoto’s kan delen. Maar ik weet niet waar en met wie😔. Hebben mensen tips? Of  laat even weten of jullie het zelfde willen/hebben.  Doeiiii

3 reacties

• June 16, 2025

Ik zou het niet aanraden om te doen en er ook niet naar zoeken. Waarom zou je blote foto’s van jezelf aan iemand sturen in ruil voor haar/zijn foto’s/videos? Eens dat je die dingen hebt gestuurd heb je er geen controle meer over, ze komen mss wel ergens terecht waar je het zeker niet wil. Je weet ook nooit met wie je stuurt. En als je foto’s van random andere mensen stuurt of ruilt is het mogelijk nog strafbaar ook, vanwege minderjarig en schending privacy.   

Mijn tip is : Leg je foon weg en ga naar buiten - daar vind je échte mensen! Die zijn pas geil :-) 

Gossip_Girl007
Forum|alt.badge.img+1

ik zou eerst naar een naaktstrand gaan fz.

reactie aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. regel 6, geef alleen tips waarbij je weet dat het geschikt is voor de leeftijd op het forum: tussen de 12 en 18 jaar

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Ja naaktstrand Is een goed id naakt foto’s delen is redelijk dom dit kan voor veel moeilijkhiijden zorgen als het doet doe het live met iemand did je vertrouwt en zorg dat het nemen van energetic schat opnamens niet genomen kunnen worden pas op mensen kunnen foto’s van hun scherm nemen zorg zeker dat Ju niet ge katficht word