Vraag

Ik wil een vriendje

  • 4 January 2024
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Badge

Heyy

ik ben een meisje van 14 bijna 15 en wil heel graag een vriendje maar ik weet niet hoe en ik weet dat iedereen zegt de tijd komt wel enz maar ik ben er echt klaar voor. Ik heb ook nog nooit gezoend en wil dat ook wel

eigenlijk en ben ook klaar voor seks. Iemand tips?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

 

Hallo

Ik ben een meisje van 13jaar en ik heb een vriendje ik heb hem in het 1ste jaar samen mee in klas gezeten toen had hij wel al een lief maar ja ik denk dat dat niet veel voorstelde ik wil het hem vragen maar durf niet maar ga toch proberen en dus we deden allebei wielrennen zo samen gaan fietsen en zijn lief nu ex miss wat hard gezegd maar het is zo had me toen gezegd hem nie afpaken alsjeblief zn kk eb haar beloofd dat ik dat niet ging doen en deze zomer vakantie gingen we meer samen fietsen en ik bzgon wat gevoelens te krijgen maar wou het niet zeggen omdat ik had beloofd dat ii hem niet ging afpakken en ja ze hadden geen contact meer zijn lief zei iedere keer dat ze niet kon zelfs tegen mij en een beetje later heeft zijn lief toen het dus uitgemaakt zogezegd voor mij en daarna hele shit gehad ze is beginnen te vechten ik wou da nie en ja door haar allebei geschorst geweest maar ja ondertussen samen met hem daarom dat ze vocht dus hele shit door zijn ex maar nu ben ik eig blij dat ik niet meer een goede zelf beste vriendin ben van haar ze is echt een bitch maarja iedereen die je dus zegt het komt wel heeft gelijk ik wou eig echt geen lief en er zijn gwn gevoelens gekomen dus ik heb van beste maten naar relatie gegaan 

Reputatie 3
Badge +2

Ga echt niet jagen want dan komt het vaak uit wil niet uit liefde. Ga masturberen en fantaseer. Of maak een tinder profiel aan

 

Reputatie 2
Badge +1

tja, je kan proberen jongens toe te voegen op snap. En dan gewoon met hun gaan praten. Ik denk dat de meeste wel met je op date zouden gaan als je dat vraagt.  Daarnaast is via snap ook makkelijker want stel ze willen niet en ze doen raar dan verwijder je ze gewoon

Reputatie 3
Badge +1

Ga echt niet jagen want dan komt het vaak uit wil niet uit liefde. Ga masturberen en fantaseer. Of maak een tinder profiel aan

 

tinder is 18+ en absoluut niet de juiste manier om je ware liefde te vinden

Reageer