Skip to main content
Vraag

Ik wil een trio met mijn vriend en zijn 2lings broer

anoniem    meisje
Forum|alt.badge.img

Hallo 

Ik zou graag een trio willen met mijn vriend en zen 2lings broer

Maar hoe moet ik dat zeggen tegen men vriend en zijn broer

9 reacties

• Net nieuw
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

Ken je die broer van hem goed?

anoniem    meisje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 27 maart 2025

Ja hij is men beste vriend 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 27 maart 2025

Heeft een van hen al op de een of andere manier laten weten dat ze dat wel zien zitten, samen seksen?

Het lijkt me overigens wel een geinig idee.

anoniem    meisje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 27 maart 2025

Ze zeggen het wel soms al lachend maat weet Nie of ze sérieux zijn

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 27 maart 2025

Dan moet je het toch eens duidelijk vragen, of ze het willen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 27 maart 2025

Hey! Dat is best een spannend en gevoelig onderwerp, dus het is belangrijk om er voorzichtig mee om te gaan. De eerste stap is om er met je vriend over te praten en te peilen hoe hij zich erbij voelt. Misschien staat hij er open voor, maar misschien ook helemaal niet, en dat moet je natuurlijk respecteren. Als hij het een goed idee vindt, kunnen jullie samen nadenken over hoe je dit het beste met zijn broer kunt bespreken.

Wat heel belangrijk is, is dat iedereen zich er echt goed bij voelt en dat er geen druk wordt gezet. Dit moet een open en eerlijke keuze zijn voor alle drie, en niemand mag het gevoel hebben dat hij iets ‘moet’ doen. 

Het belangrijkste is dat je goede communicatie hebt en dat jullie allemaal 100% achter de beslissing staan. Denk ook na over de gevolgen, want dit kan de relatie tussen jullie veranderen. Als iemand zich er niet goed bij voelt, dan moet dat zonder problemen geaccepteerd worden. Zorg er dus voor dat jullie eerlijk en respectvol met elkaar blijven praten! 😊

Veel succes!

Ellen xx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 27 maart 2025

Hey🥰
Dit lijkt mij ook wel super geil met twee jongs maar dit is wel een droom een tweeling die dan met het doen. Als ze zelf er grappen of maken dan willen ze wel met jou een trio doen ik zou het gewoon vragen aan ze lijkt mij super lekker mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe zien jullie er uit als vragen mag

anoniem    meisje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 28 maart 2025

We zijn 17 en 18 jaar 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 30 maart 2025
anoniem meisje schreef:

We zijn 17 en 18 jaar 

Oké mooie leeftijd 

Laat maar weten of je gevraagd hebt of met vriend

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen