Skip to main content
Vraag

ik wil een sexpop op 13e

• September 6, 2026
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Hoi ik wou advies vragen is het oke als ik een sexpop heb op mijn 13e en hoe zou ik dit aan mijn ouders kunnen vragen

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Yo, ik zou nog even wachten. Ik snap je verleiding, ik heb t zelf ook nu. Mr ik weet niet hoe het met je ouders zit en of ze strikt zijn. Als je het vraagt, doe dan niet zeggen dat je een hele sexpop wil, maar doe dan van waar je dan daadwerkelijk zo nieuwsgierig naar bent. Dan kan je misschien een alternatief vinden. Want een sekspop is eigenlijk voor echt 28+

doe lekker wat je zelf wil!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 9, 2026

@Draco 

Hey jongen...is niet zo' n rare vraag jongen!

Zou dan wel eerder gaan voor een masturbator of pocket pussy😛  ..niet direct voor een sexpop vind ik persoonlijk. 

Ik heb die 'gratis'  gekregen op mijn  13de verjaardag van mijn papa .🔝

Na anderen kadootjes kwam die deze dan  discreet brengen op mijn kamer mooi verpakt in 3 lagen zwart papier. En hij was zo aan het stotteren en aan het blozen met een info  seks voorlichting vehaaltje . Ik herinner het me als de dag van gisteren hier komt die😂...Je bent eigenlijk nog wat te jong voor je weet wel wat  ik bedoel ...om het met meisjes te doen. Maar met dit seks toy heb je wat afwisseling met een knipoogje van pa😉 ik heb er ook een flesje glijmiddel bij gedaan ... gaat je piemel als die hard is dan makkelijker erin glijden. Hij was me aan het zweten en er zit ook een  tril  en suck functie op.

En daarna als je klaar gekomen bent effe goed wassen met zeepsop hygiëne he ..je draait het om met de opening naar de was bak  en je kwakje zal ervan zelf eruit lopen en dan onder de kraan houden.  Oh ja en hier dan een paar batterijen zal je wel veel  gaan gebruiken.  En ik met een rood hoofd en blozen dank je papa. Ik test het straks uit ..doe dat ..er zit ook garantie op mocht ie niet aangaan of zo en weg was die.