Vraag

ik wil een dildo

  • 17 June 2020
  • 5 reacties
  • 755 Bekeken

Badge

hoi ik ben een meisje van 12 jaar en wil graag een dildo maar durf er zelf niet een te kopen of te bestellen en aan me moeder vragen durf ik ook niet kan iemand me helpen 

 

alvast bedankt:kissing_heart:


5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Ik zou het nog even houden bij vingeren, maar dat is ook mijn keuze! (ik ben een jongen)

 

Want het is best jong om al een dildo te gebruiken volgens mij

Tip is hier al vaker gegeven. 

Neem je zakgeld. Koop bij Primera of AH een cadeaukaart voor Bol.com.

Bestel op Bol.com wat je wilt. Betaal met de cadeaukaart. Als afleveradres kies je een pakket-punt in de buurt zoals een AH of Primera.  Je geeft niet je eigen adres op; als het pakket er is krijg je een mail.

Het pakket wordt in een gesloten doos afgeleverd, je kunt het daar ophalen en de verpakking onderweg in een prullenbak mikken.

Zo kun je betalen aan Bol zonder een bankafschrift en bezorgen zonder dat er op je adres iets komt.

Badge

Je kan ook een ander voorwerp gebruiken wat erop lijkt   

 

Hoop dat je er wat aan hebt 

 

Groetjes “unkowntiger”

Reputatie 3
Badge +3

Tip is hier al vaker gegeven. 

Neem je zakgeld. Koop bij Primera of AH een cadeaukaart voor Bol.com.

Bestel op Bol.com wat je wilt. Betaal met de cadeaukaart. Als afleveradres kies je een pakket-punt in de buurt zoals een AH of Primera.  Je geeft niet je eigen adres op; als het pakket er is krijg je een mail.

Het pakket wordt in een gesloten doos afgeleverd, je kunt het daar ophalen en de verpakking onderweg in een prullenbak mikken.

Zo kun je betalen aan Bol zonder een bankafschrift en bezorgen zonder dat er op je adres iets komt.

Dat is fucking slim😂

Ik zou inderdaad iets gebruiken wat op een dildo lijkt. Ik gebruik soms nog wel eens het handvat van een haarborstel. Wel met wat er omheen natuurlijk, meestal een plastic handschoen. Dan het handvat in een vingergat zeg maar. Zoiets kan.

Je kunt misschien ook eens tegen je moeder zeggen dat je jezelf nog te jong vindt voor seks, maar dat je wel graag een seksspeeltje wilt proberen. Zo laat je zien dat je inziet dat je nog vrij jong bent maar dat je wel nieuwsgierig bent. Misschien is je moeder wel erg opgelucht als je vertelt dat je voorlopig nog geen seks wilt.

Maar dit is natuurlijk compleet afhankelijk van de sfeer die er bij jullie thuis is over zulke onderwerpen. 

 

Suc6, laat maar horen als je iets hebt bedacht

 

Xx:kissing_heart:

Reageer