Skip to main content
Vraag

ik wil de penis van andere jongens zien

• April 30, 2025
  • 4 reacties
  • 595 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben jongen 15 jaar.

Ik wil graag de penis van andere jongens zien om te vergelijken enzo en ook om te pijpen enzo. Maar ik weet niet van wie en hoe ik het zou moeten vragen, ik ben ook naar het zwembad geweest en toen heb ik ook naar jongens gekeken maar je ziet het dan niet zo goed. Dus weet iemand tips?

4 reacties

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 30, 2025

heb je een vriendje? zo ja, kan je met je vriendje bespreken wat je graag wilt doen. wat je grenzen zijn. ik denk dat het wel komt. 

je kan altijd op PH kijken als je piemels wilt zien. bedenk wel: iedereen is anders, niet iedereen heeft een even grote of kleine. en PH is soms wel hartstikke nep. bedenk dat ook!

xx anoniemja

Forum|alt.badge.img+1

ja snap ik 

ik zou dat ook wel willen maar ja je mag op dit forum geen contact gegevens delen dus word beetje lastig

maar je hoeft jezelf helemaal niet te vergelijken met andere iedereen is anders als jij maar blij bent met jou piemel

wel kan je als je echt benieuwd bent kijken op het forum bij vragenlijsten naar de lengte van andere jongens hun piemel

je kan wel bijvoorbeeld aan een vriend vragen hoe groot die van hem is begin dan eerst gewoon het gesprek over aftrekken neuken etc en vraag dan hoe lang is is die van jou en dan zou je kunnen vragen of jullie kunnen vergelijken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • May 3, 2025

Dank voor de tips :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Hoi, ik ben jongen 15 jaar.

Ik wil graag de penis van andere jongens zien om te vergelijken enzo en ook om te pijpen enzo. Maar ik weet niet van wie en hoe ik het zou moeten vragen, ik ben ook naar het zwembad geweest en toen heb ik ook naar jongens gekeken maar je ziet het dan niet zo goed. Dus weet iemand tips?

ik kleede me welleens om bij vrienden in het hokje bij het zwembad als het druk was, dan zien we elkaars lul ook en we vergeleken ze ook, die van mij is 18cm en ik ben 14 en die van mijn vrienden  waren 12cm en 14cm ook allebei 14 jaar. het is heel leuk om te vergelijken omdat je toch benieuwd bent ofzo. uiteindelijk kreeg iedereen een stijve begin je gewoon met aftrekken en pijpen. ik vind het echt supergeil en we doen het nu welleens als we afspreken.