Skip to main content

ik wil aftrekken op kamp hoe moet ik vragen

  • 22 July 2024
  • 11 reacties
  • 1334 Bekeken

Ik ga binnenkort op kamp en moet slapen in tenten van 2, 3 of 4 jongens in een tent. Bijna al me vrienden zeggen dat ze wel eens gepijpt of gepijpt zijn als ze logeerden hoe kan ik aan die jongens vragen of ze willen aftrekken samen of elkaar pijpen. Mss ook wel neuken maar ik weet niet zeker of ik daar klaar voor ben

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Ik zou die vrienden niet geloven als ik jou was.

Reputatie 2
Badge

@tim16 Broo ze hadden foto gestuurd met die jongen die pijpte geblurd😭

Reputatie 1
Badge

Onnodige quote verwijderd 


Hi, wat bedoel je met neuken precies? Met een meisje of met die jongens?

Groetjes jtbr

Reputatie 2
Badge

@Jtbr Ik bedoelde die jongens want daarmee moet ik in zo een tent maar als een meisje vraagt om dat te doen zou ik zeker geen nee zeggen

Reputatie 2
Badge +2

Als ze pijpfotos sharen en allemaal beweren gepijpt te zijn of hebben dan zullen ze vast niet raar kijken als je daarover begint? Maar het is waarschijnlijk opschepperij en pijpfotos zijn volges mij niet zo moeilijk te vinden dus kan ook stoerdoenerij zijn. 

Neuken met een jongen dat is volgens mij niet zo in 1 2 3 gefikst: vraagt voorbereiding hulpmiddelen plaats en een beetje pijn denk ik. EN zorg maar dat ze jou intussen niet ff gaan filmen. Of achteraf gaan snitchen. ANders word het een horrorkamp. 

Ik zou afwachten wat er gebeurt en als er niks gebeurt dan is dat ook maar zo. Geen plannen maken. 

Zorg dat de tent nie wegwaait! 

Reputatie 2
Badge

@AnAnIEm Ik was trwns vergeten te zeggen dat die jongens van kamp andere zijn dan me vrienden want het is van een kamp dat zo een zomerkamp is dus ik ken daar niemand. Het zou raar zijn als ik oppeens over seks en aftrekken begin

Reputatie 1
Badge

@Jtbr Ik bedoelde die jongens want daarmee moet ik in zo een tent maar als een meisje vraagt om dat te doen zou ik zeker geen nee zeggen

Dat dacht ik al, maar ff voor de zekerheid. Bedoel je dan anaal? Of wat?

Reputatie 2
Badge

Ja nou een jongen kan alleen maar anaal😂

Reputatie 2
Badge +2

Dan zou ik zoals ik zei afwachten wat er gebeurt en als er niks gebeurt dan is dat ook maar zo. Geen plannen maken. ALs het wel gebeurt danis het wss top. 

Het is mss zo dat “het” ervan komt maar je kan nix pushen en ook zoalsik zei het kan een horrorkamp worden als jij bekent geraakt als de jongen die iedereen vraagt of ie wil pijpen en zo.

Het is nie omdat je met andere mensen in een tent slaapt en ook hele dag samen bent en elkaar in onderbroek, zwembroek, weetikveel fzo ziet dat dat iets met seks te maken heeft. 

nog veel sukses in de tent

Reputatie 2
Badge

update: Er is precies niks gebeurd op kamp

 

Reputatie 2
Badge +2

net wat @AnAnIEm zei : je kan niets forceren 

hopelijk was het kamp toch wel leuk 

 

Reageer