Skip to main content

Ik ben op een camping en  wil graag aftrekken maar vind het niet spannend genoeg hebben jullie misschien tips

Veel plezier


Hoi @Chrisie ,

 

als je 3 weken gaat kun je elke dag iets anders doen door de tips van @tim16 …. dat lijkt me echt de ultieme vakantie….

 

Ik wens je sws een hele leuke vakantie of moet ik zeggen 'trektocht’ 😂🍆

 

Wanneer kom je weer…..ik ben nog niet uitgetypt, dus nog geen flauwe grappen maken…...ik was bezig ….. ho ho ho …… ook nu was ik nog niet uitgetypt.

De complete zinnen zijn:

Wanneer kom je weer terug.

en

ik was bezig met typen, maar nog niet klaar

 

Hmm, ik kom van de regen in de drup een ga het hier maar bij laten.

Nog 1 tip dan voor @Chrisie, je kunt het ook met je andere doen doen ofzo, maar op het laatst doe ik dan toch maar de hand die ik gewend ben, omdat ik met die andere niet zo snel kan…

 

Fijne vakantie 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 


Misschien als je vrienden hebt gemaakt vragen of ze ook willen en dan samen aftrekken. als je het alleen wilt doen, zou ik op openbare plekken aftrekken (douche, toilet, miss zelfs in de bosjes)


Misschien midden in de nacht je wekker zetten en dan naakt de camping op gaan, misschien weet je wel een plekje op de camping. Of naakt gaan en een handdoek om je middel doen, voor de zekerheid 


Ik ben vergeten  bij te zeggen ik slaap in een tent misschien kunnen jullie daar iets meer mee


@Chrisie Zit je alleen in een tent ?


@Randomguy  ja


https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456

Ve plezier 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Wellicht dat je het daar onder de douche kan doen

 


@Chrisie wat heb je gedaan?


Jezelf midden op de dag aftrekken en je tent dan open laten, aftrekken in de douche van de camping, in het kleedhokje van het zwembad en dan de deur van het hokje niet op slot doen, op de wc van de camping en de deur niet op slot doen, s'nachts stiekem ergens midden op de camping, in de bosjes, kortom genoeg mogelijkheden om het spannend te maken.

 

Ik hoop dat je wilt vertellen hoe het was en wat je gedaan hebt


Ik heb tip 156 van de lijst van @Anoniemxv gedaan was heerlijk in mijn mond


Hoi @Chrisie ,

 

ik heb de lijst er even bij gepakt (die van het scholierenforum), want ik was nieuwsgierig en ik vind het knap dat je het vol heb gehouden tot nummertje 156 voordat je je hebt afgetrokken .

Het lijkt me wel een leuk standje, maar ook wel tricky om in een tent te doen…..stel je voor dat je bij het achterover rollen een tentstok meeneemt of  met je voet door het tentdoek gaat. Dat maakt het natuurlijk wel ook nog wat spannender.

Heb je al andere favoriete nummers op je lijstje staan?

Lekker bezig en ik wens je een hele fijne vakantie. Ben je ook al uit de tent geweest?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Reageer