Hoi, ik ben 14 en wil graag met m'n vriend een keer aftrekken en pijpen. Hij is 13 en 2 maanden geleden had hij nog niet afgetrokken. Ik zie hem best vaak maar op voetbal zijn er altijd andere jongens bij en op school ook. Ik weet niet goed hoe ik moet vragen of hij met me wil aftrekken. Ik kom soms wel eens bij hem thuis en dan zitten we met z'n 2en op zijn kamer wat te '' vechten'' daar word ik al geil van. Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?
Ik wil aftrekken met vriend
Beste antwoord door Anonymous
Hallo, als ik het goed begrijp wil je experimenteren. En dat is alleen maar goed, zorg er voor dat je niets doet wat een ander niet wilt. Maak er eerst een soort grapje over zoiets als “k heb gehoord dat vrienden zich wel eens samen aftrekken… haha” kijk hoe hij daarop reageert. Denk er wel om dat je die grap maakt, als het al over een onderwerp gaat dat met seks te maken heeft. En als jullie met zijn 2tjes zijn, dan krijg je een eerlijke reactie. Doe niets zonder samen erover te praten. Zo voorkom je dat hij of jij dingen doen die jullie liever niet doen, en dan kan je er achteraf ruzie om krijgen. Ik hoop dat he er iets aan hebt. Maak het ook bespreekbaar met je ouders dat je op jongens valt, het zou opluchten voor jezelf. En misschien kunnen je ouders ook helpen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.