Vraag

ik wil aftrekken met een vriend

  • 2 April 2024
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een 13 jarige jongen en ik ben heel vaak geil 

Ik wil super graag aftrekken met een vriend van school maar ik weet niet hoe ik het moet vragen want ik ben nog nooit bij hem thuis geweest het is gewoon een school vriend maar hij doet voor de grap wel gay dingen (ik ben niet gay ik wil gewoon experimenteren) hij raakt bv mijn been aan en zegt voor grap “kom aftrekken, ik wil u zo graag muile, pijp mij”

ik lach het dan altijd weg help wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Misschien toch hem eens vragen of hij het dan echt wilt doen.. Misschien dat de rest van vanzelf gaat.

Hi, ik zal er gwn eerst zelf goed over nadenken wat jij wil. Misschien kan je dan daarna als je het wil er ook grapjes over maken en dan gaat het indd mis wel vanzelf.

Reputatie 3
Badge +2

Als het echt een goede vriend is kun je het gewoon vragen. Mischien zorgen dat er een aanleiding voor komt. Mischien eens vragen: heb je weleens afgetrokken met je vriend. Zou je dat eens willen? Zoiets bijvoorbeeld. Anders gewoon stoer direct vragen. Er is een reden dat hij zoveel “grapjes” maakt. Mischien wilt hij het eigenlijk stiekem wel maar durft hij het ook niet te vragen.

Reageer