Komt er na het aftekken sperma uit op je 12e of 13e
Hey, Ja hoor dat kan. Het verschilt per persoon. Het maakt op zich ook niet veel uit denk ik. Als je het een fijn gevoel vind is het al goed. Of er dan al zaadcellen enzo inzitten wordt pas veel later belangrijk toch .
Liefs Tover xxx
Dat is bij iedereen anders, ik ben 13 en heb nog geen voorvocht. De ander heeft al sperma op z’n 11e
Dat is per jongen anders. Ik ken jongens van nu 16 die nog maar net een paar maanden sperma hebben en ikzelf had het op mijn 10de.
In groep 8 hadden jongens van 11 en 12 jaar sperma! De biologie leraar vroeg om de hand op te steken als je al een zaadlozing kon krijgen.
Van de 24 leerlingen zeiden ongeveer de helft 50% met JA
In groep 8 hadden jongens van 11 en 12 jaar sperma! De biologie leraar vroeg om de hand op te steken als je al een zaadlozing kon krijgen.
Van de 24 leerlingen zeiden ongeveer de helft 50% met JA
Ik denk dat veel jongens ook ja zeide om stoer te doen. Ik had voor het eerst op mijn 14e sperma en denk dat het gemiddeld ook rond die leeftijd wel komt maar dat is verschillend. De ene is vroeg in de puberteit en de ander wat later.
Ik denk dat nou niet waarom zou je daarvoor moeten liegen of opscheppen over het hebben van zaadlozingen ?
Ik heb het 2 maanden voordat ik 12 jaar was. Ik had wel al een sterk gegroeide penis , dikkere ballen en schaamhaar. Die jongens die met ja beantwoorden waren ook al ver in de puberteit. De zelfde stadium van seksuele rijping. Ik ze ze onder de douches na de gym. Tegenwoordig begint de puberteit zegt mijn vader eerder dan vorige eeuw jaren 80. Toen was dat 13.5 jaar gemiddeld maar nu met 12 jaar. En ik heb wel met school vrienden van 12 jaar samen afgetrokken..kan je verzekeren dat er wit slijm spul eruit kwam. Bij sommige nog niet veel maar werd wel meer na een jaartje...
Dat is idd bij iedereen anders.. ik was zelf net 11 toen ik sperma kreeg. Maar een vriend van mij is nu 13 en nog steeds geen sperma. Hoewel het niet lang meer duurt denk ik bij hem
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.