Skip to main content
Vraag

Ik wil afgetrokken worden

• June 13, 2026
  • 6 reacties
  • 454 Bekeken

Hoi, ik ben een jongen van 14 en ik zou heel graag afgetrokken willen worden, of andere seksuele handelingen ook maar dat weet ik niet zeker. Ik wil graag dat een jongen dat bij me doet of een man lijkt me echt heerlijk, wanneer kan dat nou gebeuren ik zou het wel snel willen eigenlijk. 

Dit topic is gesloten

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 13, 2026

ook al zijn er personen op dit forum die graag iets met jou willen doen  dat gaat echt niet gebeuren. als een volwassene je piemel zou willen aftrekken of iets anders bij je doen dan mag dat niet. misschien is er wel een vriendje die ook wel iets met een andere jongen zou willen doen. dus dat jullie elkaars piemel aftrekken of in de mond nemen of dat jullie jullie piemel in elkaar kont willen stoppen, maar doe dat wel veilig. en hou er rekening mee dat als je het met een man doet dat zijn piemel waarschijnlijker groter en dikker is dan die van jou en dat als hij zijn piemel tussen je billen in je kont stopt dat dat misschien wel pijn doet.

Forum|alt.badge.img

Ik ben ook een jongen van 14 jaar en wil dit ook graag!

Misschien kan je met een vriend praten over sex en steeds verder gaan en dan uiteindelijk afspreken ofzo.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 13, 2026

Helaas mag je op het forum geen contactgegevens delen. Anders het ik je zeker weten een berichtje gestuurd.

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

@Callmebigboy k dacht precies hetzelfde 

• June 14, 2026

Maar kijk ik zou alleen gewoon graag prima vinden en willen dat een volwassene man ofzo mij masturbeert en verder niet zo veel, ik weet wel dat het illegaal is maar ja. Zijn er mensen die in het echt gewoon zomaar mensen die daar voor open staan of online apps? Het hoeft ook niet een volwassene perse te zijn ook gewoon iemand van me leeftijd of net wat ouder.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 14, 2026

Hoi ​@Anoniemegebruiker7_ ,

We lezen dat je erover denkt om seks met een volwassene te hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Het forum is niet de plek om sekscontacten op te doen met anderen, ook niet met leeftijdsgenoten.  Daarom wordt dit topic nu gesloten.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon