Skip to main content

Hai ik ben een kindje en er is mij iets gebeurd en ik weet niet meer wat ik kan doen

het zit dus zo ik heb een vriend genaamd Tim en we waren altijd heel close en we deelden altijd alles. Op een dag ging ik naar hem toe en we gingen naar zijn kamer om wat te gamen.

op een gegeven moment vroeg hij me of ik een spel wilde doen en ik zei ja. We gingen toen op zijn bed liggen en deden alsof we seks hadden we noemden het “ons spel” (met onze kleren aan) toen ik weer thuis was deed hij me een appje hij vroeg of ik doen durf of de waarheid wilde spelen. Toen we eenmaal begonnen werd het steeds extremer en werden opdrachten steeds erotischer tot op het punt dat we naaktfoto’s naar elkaar stuurde. Nadat we een paar keer doen durf of de waarheid hadden gespeeld kwam ik na een paar weken weer langs.toen ik aankwam gingen we zoals gewoonlijk weer naar zijn kamer om ons spel te doen toen we ongeveer 10 minuten bezig waren vroeg hij me om hem te pijpen en dat heb ik toen met tegenzin gedaan. We hebben daarna nog vaker afgesproken om elkaar te pijpen en het voelde heel fijn maar ik voelde me er niet goed bij alsof ik iets deed wat niet mocht ik was altijd zo bang om betrapt te worden. Uiteindelijk heb ik hem verteld hoe ik me voelde en zei hij dat we het nog een keer zouden doen om het af te sluiten en dat het daarna klaar zou zijn. Toen ik hem vroeg wanneer we het zouden afsluiten kreeg ik geen antwoord hij negeert me nu al voor een paar weken en ik heb geen idee wat ik nu moet doen heeft iemand misschien tips?

shit je moet hm negeren vertel je matties over dit


Ik wil er wel met mijn vrienden over praten maar ik schaam me er heel erg voor (ik snap niet eens hoe ik de moed heb verzameld om het online te zetten)


Hoi dit lijkt me geen echte vriend als hij je als een soort uitje ziet. Ik zou als ik jou was proberen hem ook te negeren en een jongen te kiezen of te vinden die heel wat leuker is als vriend ofe en meisje en dan daar samen gewoon gezellige en fijen dingen te doen want jij verdient een betere maat dan dit hoor !

En je kunt op dit foorum altijd verder om advie vragen :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Je hoeft je niet te schamen hoor :kissing_heart:


Ik denk dat ik hem nu gewoon ga blokkeren en proberen om hem en dit alles te vergeten


Reageer