Skip to main content

hey allemaal,

ik heb een probleem ik heb nu 2 maanden met mijn vriend maar ik weet niet zo goed wat ik allemaal bij hem moet doe elke keer maakt hij de eerste stap en dit vind ik oneerlijk tegen over hem ik merk ook aan hem dat hij het ook fijn zou vinden als ik dingen bij hem zou doen dat doe ik zeker nu ook wel maar dat is nooit de eerste stap jullie begrijpen het denk ik wel wat ik probeer te zeggen ik trek hem vaak af enzo maar hij zou het ook fijn vinden als ik hem zo pijpen maar dit vind ik gewoon heel eng hij is mijn eerste vriendje dus alles is nieuw voor mij ik heb het een keer bij hem geprobeerd maar dat ging niet goed ik gebruikte toen per ongeluk mijn tanden😶 hebben julie mischien tips en mischien dat er jongens zijn die mij kunnen vertellen wat hun fijn vinden

Hi!

Ik denk dat het beste is dat jij gewoon een keer het initiatief  neemt richting pijpen! ik denk dat dat al genoeg is (denk ik).  En hier heb je een website die seks technieken uitlegt misschien helpt dat! "https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/pijpen"

 

 


Reageer