Vraag

ik weet niet hoe ik moet beginnen met mijn vriendin

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Badge

hey hey 

ik zit dus met een probleem mijn vriendin wilt graag dat we dingen doen enzo als we is gaan afspreken maar het pobleem is ik weet niet echt zo goed hoe ik daar aan moet beginen ze wilt nog niet neuken maar wel al die andere stappen zoals kussen ,aan raken vingeren, pijpen maar ik heb dat dus nog nooit gedaan 

kunnen jullie me aub helpen hoe ik hier aan met beginen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hii!

Bespreek je zorgen en onzekerheden met je vriendin en vertel haar dat dit je eerste keer wordt. Weet je ook of het haar eerste keer wordt om dit soort dingen te doen? Samen komen jullie er echt wel uit en communicatie is key!🔑

Verder kan je ook altijd eens een kijkje nemen op de site https://sense.info/nl daar wordt veel uitgelegd over onder andere vingeren, pijpen en kussen dus daar heb je misschien ook nog wat aan!

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +17

Je moet doen waar jullie je allebei prettig bij voelen. Dat is het belangrijkst. Praat daar ook over met je vriendin. Vraag aan haar wat ze graag zou willen doen. Hebben jullie al wel gezoend en zo? Zo niet dan zou je daar mee kunnen beginnen. Hoe het dan precies verder gaat bepalen jullie. Het hoeft ook niet meteen perfect te gaan en vooral de eerste keer kan best awkward zijn. Maar dat maakt niet uit. Iedereen moet ergens beginnen immers. Het gaat vanzelf wel beter/makkelijker. 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi. Dat is niet erg toch. Heeft zij dat allemaal ook nog niet gedaan? Dan is het super spannend om het samen uit te proberen en ja dat gaat zeker niet meteen goed. Kan ook erg hilarisch zijn weet ik. Hoort erbij en samen ontdekken is top. En als zij dat (gedeeltelijk) al wel heeft gedaan, ook mooi, stel je gewoon nieuwsgierig op, en leer van haar. Wees er eerlijk over, ze zal je echt niet raar vinden. En het is ook best lekker spannend want dan ben je soort van ondergeschikt aan haar en kan ze jou 'meenemen'. En je merkt vanzelf wat jij haar kan leren over wat jij fijn vind. Ik zou zeggen het is in alle gevallen juist leuk en spannend en zeker geen probleem 🙂 geniet van elkaar! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer