Skip to main content

Hoi iedereen, 

Na echt 3 jaar besluit ik om weer eens een keertje op dit forum mijn problemen te delen. Wat 3 jaar geleden voor mij als een probleem leek, is inmiddels niks vergeleken met nu.  Ik ben 16 jaar (over 1 maand 17) en ik heb al 5 maanden een  zekere ‘fuckbuddy’ van 19. 

Ik kom regelmatig naar zijn huis (natuurlijk alleenmaar wanneer het hem uitkomt uREDFLAG] ) en wij hebben dan altijd seks. Er zijn een aantal momenten geweest waarin hij zich ontzettend ‘toxic’ tegenover mij is geweest:

  • Toen ik zei dat ik dacht dat ik zwanger van hem was reageerde hij met 1000 huilemojis en dag erna stuurde hij naar mij ‘kanker op!! word zwanger ofz met je kut🙄
  • Hij heeft mij om 04:00 ‘s ochtends uit zijn huis gestuurd, omdat hij ‘helemaal gek van mij werd’ IK DEED LETTERLIJK NIKS
  • Ik durf hem niet tegen te spreken of hij begint al tegen mij te schreeuwen

Nu vraag je je waarschijnlijk af: Waarom heb ik het niet meteen afgekapt na dit soort ellende? Ik geef je een heel simpel antwoord: IK WAS/BEN VERLIEFD OP HEM GEWORDEN. Vorige week heb ik mijn gevoelens tegenover hem geuit en hij zei tegen mij dat hij om mij geeft, MAAR tegenwoordig niet opzoek is naar een relatie en niet meer zo snel gevoelens krijgt. Oftewel, ik word slechts als een SEX OBJECT door hem gebruikt. Dit realisatiemoment viel heel zwaar voor mij, want het gevoel om gebruikt te worden door iemand, VOORAL ALLEEN MAAR VOOR SEX is walgelijk. 

Fast forward naar gisterenavond (en dus ook de reden waarom ik dit in dit forum schrijf): 

Hij vroeg rond 22:00 aan mij of ik naar hem langs kon komen rond 01:00, omdat hij voor de rest van de avond geen planning had en al zijn vrienden waren niks aan het doen. Ik zeg tegen hem ‘is prima’, want ik was toch al in de buurt (ik was op een feestje wat eigenlijk de hele nacht door zou gaan) en besloot om speciaal voor hem rond 01:00 van het feestje te vertrekken naar zijn huis toe. Terwijl ik op de fiets zit, stuurt hij mij een berichtje:’Ja, mijn vrienden hebben toch wel planning en ze willen met mij zuipen in een cafétje, duss…….’

Wat hij eigenlijk bedoelde was ‘omdat mijn vrienden nu een planning hebben, wil ik jou niet meer zien nu en naar mijn vrienden toe gaan’. MAAR IK WAS AL ONDERWEG. Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij niet zomaar 5 minuten van tevoren kan afzeggen, terwijl ik al onderweg was. En ik heb tegen hem gezegd dat hij niet naar dat cafétje kon gaan en mij zomaar ditchen. De rest van de avond, nam hij dat ENORM kwalijk.  We hadden eerste 10 minuten geneukt en daarna WILDE HIJ MIJ NIET EENS MEER AANKIJKEN. Hij sliep met zijn rug naar mij toe en telkens wanneer ik hem per ongeluk aanraakte, sloeg hij mij en duwde mij keihard weg (dit was dan ook op sommige momenten in mijn slaap en hierdoor werd ik wakker). Hij heeft mij de rest van de avond NIET aangeraakt. Ik voelde mij hierdoor ZO ROT dat ik gewoon, terwijl hij aan het slapen was, mijzelf in slaap had gehuild. Dag erna: hij stuurt mij meteen weg en zegt dat ik mij moet opfrissen (BAHAH). 

Ik zit nu op het punt waar ik DEFINITIEF klaar met hem ben, niet omdat ik niet meer verliefd op hem ben, maar hij behandelt mij gewoon zo slecht. Ik voel mij zo ondergewaardeerd . Ik ben erachter gekomen wat een slecht mens hij is en ik heb medelijden met elk ander meisje die ooit nog iets met hem te maken gaat hebben. 

Nu heb ik een aantal vragen:

  • Wat vinden jullie hiervan?
  • Dit gelezen te hebben, zijn jullie het met mij eens dat dit mens niet spoort of ligt het aan mij?
  • Wat hadden jullie gedaan in deze situatie?
  • Enig advies nog voor mij?

 

PS:

2 weken geleden, kwam een meid naar mij toe en zei ze tegen mij dat zij hem kende. De jongen waarmee ik 5 maandenlang een seksuele relatie mee had, heeft dit meisje op haar gezicht geslagen, omdat zij hem wilde zoenen.  

 

Hey Dini!

Ik zal je vragen beantwoorden, 

  • Wat vinden jullie hiervan?
    Ik vind dat de jongen echt een belachelijk slecht mens is. Hij heeft geen enkele recht om JOU op deze manier te behandelen. Ik vind het ook een beetje raar dat hij 19, met jou 16 een seksuele relatie heeft. Vind ik een beetje apart. 
     
  • Dit gelezen te hebben, zijn jullie het met mij eens dat dit mens niet spoort of ligt het aan mij?
    Ik heb geen idee wat sporen betekent, maar ik vind dat hij in de fout zit en dat hij gewoon een klootzak is. 
     
  • Wat hadden jullie gedaan in deze situatie?
    Het klinkt heel cliché maar ik zou hem eerder hebben verlaten . 
     
  • Enig advies nog voor mij?
    Nee niet echt.

Ik hoop dat het in elk geval beter met je zal gaan nu je hem hebt verlaten!!

Groetjes, Sano07


Hoi ik ben nog maar een joch maybe maar als ik je verhaal lees denk ik " wat een #@&^%  "  die jongen. Break it up.  Jij verdient een betere vriend !  Sorry niet zo'n advies achtige reactie maar kies voor jezelf! :) 

Groetjes Julian X


  • Wat vinden jullie hiervan?

Hij is een lul.  En hij komt ermee weg omdat jij dit laat gebeuren.  Hij maakt misbruik van jouw gevoelens. 

  • Dit gelezen te hebben, zijn jullie het met mij eens dat dit mens niet spoort of ligt het aan mij?

Hij is een lul.  Hij spoort niet. En hij verdient je niet. 

  • Wat hadden jullie gedaan in deze situatie?

Ik was eerder weg gegaan en had zeker geen seks gehad.  Maar het is goed dat je nu inziet dat je beter verdient. 

  • Enig advies nog voor mij?

Ja ditch die dude.  Hij gaat niet veranderen. Waarom zou hij ook. Hoe lullig hij ook doet hij krijgt toch wel seks. Dus wat jij nu niet doen is hem vooral geen seks meer geven. Ook niet als hij wel aardig doet.  Hij heeft zijn ware gezicht al lang laten zien. Laat je niet gebruiken en zoek een dude dit wel om je geeft.  


Hey hey!

Wat een heftig verhaal, knap dat je dit durft te vertellen. 

(Ps: heel mooi geschreven :))

 

Okey je vragen:

1. Wat vinden jullie hiervan? 

Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen. Ik vindt het nogal heftig eigenlijk. Min of meer ben je gebruikt (vindt ik) en dit moet je hem ook niet vergeven. 

2. Dit gelzen te hebben, zijn jullie het met mij eens dat dit mens niet spoort of ligt het aan mij?

Nou, let me tell u (laat me het zeggen) het ligt duidelijk niet aan jou. Hij zit fout en het is niet jou schuld dat dit is gebeurd. Jij verdient veel beter!

3. Wat hadden jullie gedaan in deze situatie?

Dit is best wel een moeilijke vraag, maar ik was denk ik al lang weg gegaan en zal waarschijnlijk proberen iedereen in mn omgeving te waarschuwen. Of ik had zijn pik gebroken (grapje haha)

4. Enig advies nog voor mij? 

-Niet teruggaan

-blokkeren & rapporten

-Ik weet niet of dit is toegestaan met wat er is gebeurd maar misschien naar de politie gaan? Hij heeft je namelijk geslagen wat ik niet vind kunnen. (Of dit is toegestaan kan je aan kindertelefoon zelf vragen)

-Maak het bekend aan je omgeving. Ik denk dat je dit voor anderen ook wilt voorkomen? (Je hoeft niet te vertellen dat je sex met hem hebt gehad, maar kan wel vertellen dat hij slecht voor je is geweest) 

-Ik weet niet hoe erg je hier mee zit, maar blijf er niet te lang mee zitten, het zal er niet beter op worden. Desnoods kan je hulp krijgen van een proffesional (schaam je hier niet voor, het is niet erg)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt 🙂 succes verder! 

Groetjes,


Hey meis breek met hem. Deze valse vent hoort vanwege die mishandeling gewoon gevangen te zitten en manieren te leren. Sorry dat ik het zeg. Ga gauw weg bij hem en nooit meer wat met hem van doen hebben ! Please doe jezelf dat plezier want er zijn zo ontzettend veel betere en lievere jongens die jou het respect geven dat je verdient. Maak de wijze keus en ditch hem lieverd ! 

Sanny xxxxx


Update:

Ik heb hem gisteren geblokkeerd. Echt letterlijk 10 minuten geleden komt een vriendin van mij hem tegen op Tinder. Ik heb haar gewaarschuwd en gezegd dat hij een walgelijk mens is waar je absoluut NIKS mee te maken wil hebben. 

Ik ben inmiddels over hem heen, afgelopen vrijdag was namelijk de laatste druppel voor mij en ik kan eens als ik geen gevoelens meer heb, ontzettend makkelijk contact verbreken.  

Ik ben enorm dankbaar voor jullie berichtjes.  Dat wat jullie geschreven hebben heeft mij echt doen inzien in wat voor soort situatie ik eigenlijk vastzat. Het was niet normaal en ook ontzettend gevaarlijk.  Ik ben blij dat ik deze situatie van het perspectief van iemand anders heb kunnen bekijken en dit heeft mij ook een zeer grote ‘reality check’ gegeven. Dank jullie allemaal!!

xxx

Dini


Goed gedaan!!!!!


Reageer