ik voel me niet veilig met op straat

  • 15 April 2021
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Badge

hallo ik ben 13jaar 

 

ik liep gister overstraat en ineens pakte iemand mij bij mijn billen

ik schrok mij dood en konn me niet meer bewegen het was en is nog steeds vreselijk hij pakte mij bij mijn borsten en nam me mee naar ik denk zijn huis. ik wist nog steeds niet wat ik moest doen en zat daar in tranen hij pakte zijn riem deed die af een sloeg me er mee. hij trok zijn broek naar beneden (ook zijn onderbroek) en trok ook mijn kleren uit ik sloeg wild omme heen maar ik kon niets doen! hij deed zijn piemel in mijn lichaam en ik werd zo boos en verdrietig en schreeuwde van alles en nog wat hij hield hem uit mijn lichaam en ik trapte in zijn gezicht en rende gouw weg op straat kwam ik een hele aardige vrouw tegen en die hielp met met alles ze bracht me naar huis…. gelukkig want ik had geen minuut langer daar willen lopen ik voel me echt niet veilig en weet niet wat ik moet als ik naar een vriendin wil neem ik mijn hond mee omdat ik zo bang ben dat het nog een keer gebeurt 

dit was mijn verhaal groetjes van mij!


8 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Je kan hem aangeven bij de politie als je weet waar hij woont.

Reputatie 5
Badge +3

ten eerste wil ik je meegeven dat je erover moet praten vertel het alsjeblieft gewoon aan je ouders zij kunnen je echt helpen dan sta je er niet meer alleen voor! succes hopelijk heb je er wat aan als je nog wat vragen hebt kun je ze altijd vragen aan mij! :)

dikke knuffel van mij!

Reputatie 6
Badge +12

Ja praten is ook een goed idee!

Hallo roosje13 :)

Er zijn verschillende opties.

  1. Je kunt praten met mensen die je vertrouwd over deze gebeurtenis. Je kunt ook met een psycholoog praten omdat die je kan helpen met het verwerken van de verkrachting.
  2. Je kunt aangifte doen bij de politie.
  3. Corona-test laten doen gezien hij waarschijnlijk voor langere tijd binnen de 1.5 meter aura was van jouw en het zou vervelend zijn als je ook nog eens besmet bent met Corona daardoor. Je kunt een sneltest halen bij de apotheek.
  4. Soa-test laten doen gezien hij het waarschijnlijk niet veilig met je deed en het zou vervelend zijn als je ook nog eens besmet raakt met een soa daardoor. Je kunt een test laten doen bij de huisarts.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou ze allemaal doen!! :)

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @roosje13 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Veel sterkte en groetjes, Esther

Badge

Hoi @roosje13 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Veel sterkte en groetjes, Esther

super bedankt! ik heb het toch maar aan mijn moeder verteld en we gaan samen aangifte doen

Reputatie 6
Badge +12

Dan komt het allemaal goed 👍 !

Reageer