Vraag

ik voel me enorm aangetrokken tot stiefvader

  • 4 June 2024
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Hoi!!!!! Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend , (naam verwijderd door Kindertelefoon ivm anonimiteit  - regel 3), maar ik voel me enorm aangetrokken tot hem . Elke ochtend maakt hij mij wakker dus ik ga express naakt slapen en boven de dekens liggen . Ik ben 15 trouwens . Maar een keertje  toen kwam ik savonds toen mijn moeder weg was bij hem liggen en toen ging ik met hem knuffelen en ik voelde dat hij een stijve had. Wat moet ik nu doen ? 


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi @leukmeisjehihi ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je denkt over seks met een volwassene. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om hierover na te denken. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks zou hebben met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

 

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

ik heb nu nog een vraag wat heb je nu gedaan het je hem geneukt of niets gedaan

zo ja ik heb hem geneukt wat het leuk en hoe voelde het

Reageer