Vraag

ik voel me depri en dits de reden:

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Badge

ik heb een probleempje gehad met een meisje (seksueel) en we zien elkaar nu nooit meer maar waar ik veel mee zit is stel ik kom  later op tv (omdat ik dat later wil) en dan ziet zij mij, het is nie eens een heel groot probleempje maar het is toch een beetje naar.

kan iemand me advies geven


2 reacties

Hey anoniempie34,

Lastige situatie.

Wat ik jou zou aanraden is om toch nog proberen een keer contact te leggen. Dan kunnen jullie samen nog de dingen bespreken/uitpraten en kan je zonder die dingen uit elkaar. En dan hoef je geen contact meer te hebben en je hebt er voor jezelf ook geen last meer van.

En als dat echt niet zou kunnen. Nu is het nog een probleem, maar misschien moet je erover nadenken of dat over zoveel jaar ook nog wel zo is. Dan ben je allebei weer ouder en kijk je anders tegen dingen aan. Dit kan ik alleen niet voor je inschatten..

Wel cool dat je op tv wilt komen, hopelijk mag die droom uitkomen!

Succes,

-Simply Me-

Mweh, ik denk niet echt dat je je veel zorgen hoeft te maken over zo'n scenario.
Niet alleen zal diegene je niet zomaar herkennen, maar het lijkt mij ook sterk dat diegene dan exact hetzelfde programma op de juiste tijd ziet.
Veel meer valt er niet echt te vertellen denk ik.

Reageer