Vraag

ik vinger met mijn beste vriendin

  • 20 November 2021
  • 5 reacties
  • 7214 Bekeken

Badge

Hey ik meisje 13 had een keer een vriendin die kwam logeren. We speelden d d of w. En het liep een beetje uit de hand… de vragen waren eerst heel onschuldig maar na een tijdje werden ze steeds wilder. Zo kwam de vraag heb je wel eens gevingerd. En toen begon het pas echt. We antwoorden bijde ja. Toen kwam ze met de vraag of ik graag een keer gebeft wilden worden ik zei ja. En toen kwamen dr meestal doens en die waren erg wild. Zoals doe je onderbroek uit en vinger jezelf tot nat. Daarna was het van: zullen we tegelijk vingeren kijken wie het eerste een orgasme heeft. En toen liep het uit de hand: ze begon ineens mijn kleding uit te trekken en ik vond het fijn. Toen hebben we elkaar gevingerd en gebeft. Maar nu is het een soort vaste routine. Altijd als we afspreken doen we het met elkaar. We hebben geprobeerd te stoppen maar we kunnen elkaar niet weerstaan. 
 

is dit raar? Doen andere mensen dit ook? Is het fout?? Help mee!?!?

 

Post aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9: post geen onnodige seksuele details.


5 reacties

Badge

als jullie er allebei aan toe zijn, en allebei consent geven zie ik er geen probleem mee. seks is niet raar toch? 

Reputatie 4
Badge +3

Vind jij het fijn?

Vind zij het fijn?

Met twee keer Ja lekker genieten.

Zou best een keer willen logeren hihi,

Badge

kijk ik heb het ook een keer met een vriendin gedaan maar ik vroeg of ze het fijn vond ze zei ja ik zei zeker en nog een keer ja het is niet raar meerdere mensen doen het 

Badge

Als jullie je er beide goed bij voelen, waar het wel op lijkt, moet je vooral lekker door blijven gaan.

Misschien dat jullie zelfs een relatie aan kunnen gaan als dat is wat goed voelt

 

Als jullie je beide er goed bij voelen zeg ik dat het niks uit maakt!

Reageer