Vraag

Ik vind sperma super vies een boy 13

  • 26 March 2019
  • 16 reacties
  • 3143 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Hey ik weet nie of jullie dit raar vinden..

De eerste keer dat ik zaad van een man in een condoom zag was deze zondag en ik echt super nieuwsgierig. Mijn mammie die 39 jaar is had een sexdate met een jongere kerel van 25 opgepikt in een café.

Hij had een roze gummie om en erna deed die af. Ik was in de badkamer tandenpoetsen en ik trefde hem. Hij wou zijn pik wassen bij de wastafel. Ik was wel erg verlegen toen ik spotte dat hij zijn condoom afrolde en in een glas deed. Hij liep toen weg en ik heel nieuwsgierig wat sperma is. Ik kiepte het om in het glas het zag grijzig wit slijm best veel vond ik. Het plakte als snot aan mijn vingers. Met mijn neus ruikte ik als chloor. Het smaakte met mijn tong dus gelikt als bitter.

Zie dit bij jullie ook zo uit graag reactie jongens die al sperma spuiten. Ik vind het jakkes jakkie 😷🤭

16 reacties

uhee heel eerlijk ja, alleen het ruiken en proeven heb ik niet gedaan...
Badge +5
Het smaakt een beetje zout, beetje bitter....
Uhhh... Je was dus je tanden aan het poetsen en je moeder was aan het seksen met haar vriend.En toen kwam dus de vriend van je moeder bij jou de badkamer in om zijn condoom af te rollen en pik te wassen waar jij bij bent. En vervolgens ging je de ook nog eens sperma uit zijn condoom proeven ?
Ik kan me nog voorstellen dat je nieuwsgierig bent, maar ik vind dit best een hele rare situatie, Hoe oud ben je eigenlijk.
Reputatie 2
Badge +2
@maus 🐁

Ik ben net 13 geworden! 🙂

Ha ja een rare situatie. 😂

Normaal worden condooms bij ons in de prullenbakje badkamer gegooid daarna gaat het in de afvalbak.
Is natuurlijk nie de eerste keer dat ik een condoom vind of een blote man in huis Spot. Van zwarte tot blanke aantal verschillende kerels zeker een stuk of 25-30 😯
Mijn gescheiden mammie neemt vaker mannen mee naar huis. Ze krijgt er vaak ook geld voor. Ze is bijstandsmoeder en ze zegt ik doe het voor jou. Dat je netjes gekleed naar school gaat. En je ook een Playstation heb op je kamer.
Ik ben wel nieuwsgierig en gluurt wel een stiekem als een man bovenop haar ligt te bewegen. Eigenlijk vind ik seksen vies en dat stom gehijg en gekreun. 😳

Ik heb nog geen sperma wel schaamhaar. Ik was gewoon super nieuwsgierig daarom deed ik dat.😝Mijn ma zegt dat het niet lang meer duurt mijn eerste zaadlozing. Mijn pik is namelijk nu gegroeid 8 cm slap en 13 stijf. En mijn 2 knikkers in mijn zak voelen dikker.
"Met mijn neus ruikte ik als chloor. Het smaakte met mijn tong dus gelikt als bitter. "
Iets zegt mij dat dat een andere substantie was.
Proef het volgende keer dan maar niet.
Niet alleen hoort het niet naar chloor te ruiken, dus ik gok dat dat een andere chemische stof was, maar men zegt dikwijls dat het zoet, zout of een combinatie van die twee is.
Reputatie 2
Badge +2
@MensPersoon

Jawel hoor kan hoor ook naar kastanjes .. Opgezocht wiki🤐

Als het naar ammoniak, bleekwater of chloor ruikt

Sperma ruikt normaal naar ammoniak, bleekwater of chloor.
Sperma is ongeveer 1% sperma en 99% andere verbindingen, enzymen, eiwitten en mineralen.
Badge
Maar heb je zijn lul ook gezien en was die stijf of slap toen
Reputatie 2
Badge +2
@Embro
Die vent 25 jaar is een Surinamer was net klaar gekomen.. dus JA zijn pik was nog zekers nog half stijf en het goed gevulde zaad condoom hing eraan. Ik schat wel 20 cm die van mij is maar 13 cm. 🧐
Van je moeder snap ik nog wel enigszins dat ze dit doet om iets comfortabeler te kunnen leven als bijstandsmoeder... En van jou snap ik nog wel dat je nieuwsgierig bent..
Maar je moeder zou ook wel iets discreter kunnen zijn waardoor jij dit allemaal niet meekrijgt. Maar goed, dat is alleen maar mijn mening. Blijkbaar is zoiets geen punt bij jullie.

Nu terugkomend op je vraag : Sperma is niet lekker zoals je een ijskoud blikje cola lekker kan vinden. Wel kan je uit geiligheid de smaak voor lief nemen en alles oplikken. Het zal ook meespelen dat als je veel van iemand houdt dat je dan meer verdraagt van die ander.
Enne, de smaak is ook afhankelijk wat je de dag ervoor hebt gegeten en gedronken. Het kan bijvoorbeeld ronduit vies zijn na het nuttigen van tabak, koffie en asperges. Eet je veel fruit, en amandelen dan zal het zoeter smaken. En condooms met een combinatie van rubber en glijmiddel ruiken ook al niet echt lekker vind ik.

En nog een wijze tip : Niet meer doen dit soort dingen. Je kan dus wel een SOA oplopen op deze manier. Mocht je het tochnog eens wil proeven, proef dan van jezelf. Al zal die behoefte sterk afnemen op het moment dat je klaarkomt. Dan hoef je niet meer zo nodig en krabbel je waarschijnlijk terug.
Reputatie 2
Badge +2
@maus 🐁

Ik woon met mijn mammie in een klein oud appartementje met 2 slaapkamers. Je hoort echt alles hoor zeker het neuken. 🧐Is weinig privacy. Sommige mannen blijven slapen stapelbed op mijn kamer als het laat is of gedronken hebben of high om naar huis te gaan. De een heeft een boxer aan de andere nix. Ze doet het ook voor mij zekers lief. Ze krijgt 50 euro gemiddeld contant voor een naai sessie.. dat is best veel als je in de bijstand zit en schuldsanering.

Maus idd zaad ruikt en smaak kan anders zijn. Ook hoeveel een man spuit. Bij mij komt alleen een paar druppels helder slijm als ik op het einde een lekker gevoel krijg.. is dat een droogorgasme🤐
Als je 13 bent is het vrij normaal dat je nog geen sperma hebt, of alleen maar een paar druppeltjes slijm.
Een droog orgasme is dat je wel het lekkere gevoel hebt van klaarkomen maar dan zonder sperma.
Bij jou was het dus niet helemaal droog, en het zal bij jou niet lang meer duren of je zal meer en witter sperma krijgen.
Reputatie 2
Badge +2
@maus 🐁

Kun je sex hébben met een meisje als je nog niet kan ejaculeren zaad? Merkt ze het..., 🤐
Vermoede kan je een meisjes neuken zonder dat je zaad ejaculeren .
Ja je kan seks hebben als je nog niet kan ejaculeren. Maar ga er maar vanuit dat je al wel vruchtbaar bent, in die paar druppels slijm kunnen heus al wel wat zaadcelletjes rondzwemmen en eentje is in theorie al genoeg om iemand zwanger te maken. Doe het dus veilig als je het doet.

En meisjes zitten in de regel meer in over hun eigen onzekerheden dan over de hoeveelheid sperma bij jou 🙂
Reputatie 2
Badge +2
@maus 🐁

Yes yes yes💪.. was aan het sjorren aan mijn pikkie van 13 cm en opeens voelde het anders meer intenser.. er kwam een paar zaadstralen uit de pisbuis van mijn eikel😂
Het lag alles op mijn buik veel grijzige slijm met wat wit.
Ik vind het wel echt vies..🧐 maar om een meisje zwanger te maken vind ik het okay.

Weet niet of meiden of homo's graag sperma slikken.. 🤐
Badge +1

Iedereen vind dat anders smaken

Maar die manen hebben ook in je stapelbed geslapen hopelijk hebben ze niks met jou gedaan 

En iedereen zijn sperma smaak anders 

Groetjes jongens xx

 

Reageer