Skip to main content

Hoi ik vind me moeder geil en heb me wel eens afgetrokken terwijl in aan haar ondergoed rook. Ik zou seks met haar willen hebben maar er is een stiefvader in het spel. Dus zou het stiekem met haar willen doen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Hey,

Ik raad je dit af om te doen, het is je moeder. Die wenst voor het beste voor je en ze vindt het waarschijnlijk beter om iemand van je leeftijd te vinden die seks met je wilt.

Daarnaast is seks met je moeder illegaal. Dit heet incest, het kan jullie in de problemen brengen als jullie worden ontdekt.

Dus: doe het aub niet met je moeder, maar een leeftijdsgenoot. Maar als je het doet, gebruik tenminste een condoom, zo voorkom je soa’s.

Groetjes, Sano07


Heey,

ik denk sowieso niet dat je moeder dit wil. Ik raad het sterk af, het is niet normaal/gezond om seks te hebben met je moeder. Je kunt beter op zoek naar iemand waar je niet familie van bent. Er zijn genoeg andere mensen op de wereld, ook genoeg die jouw eigen leeftijd zijn;)

groetjes,

kwakend1tje


Heey,

ik denk sowieso niet dat je moeder dit wil. Ik raad het sterk af, het is niet normaal/gezond om seks te hebben met je moeder. Je kunt beter op zoek naar iemand waar je niet familie van bent. Er zijn genoeg andere mensen op de wereld, ook genoeg die jouw eigen leeftijd zijn;)

groetjes,

kwakend1tje

Er staat in de wet dat het niet verboden is en wil het heel graag (ik ben 19 trouwens)


@Anonemo 

dit forum is alleen voor mensen tot 18.. (of t/m idk)

anyway. Is het je biologische moeder?

in dat geval is het echt niet verstandig, stel dat ze zwanger word, dat is echt heel gevaarlijk. 
vind je het sws niet een beetje een raar idee om met je moeder naar bed te gaan?? 
iedereen is anders maar ik moet er niet aan denken😅

groetjes,

kwakend1tje


@Anonemo

Dat de wet het toestaat wil niet zeggen dat je het dan ook moet doen;)


@Anonemo

dit forum is alleen voor mensen tot 18.. (of t/m idk)

anyway. Is het je biologische moeder?

in dat geval is het echt niet verstandig, stel dat ze zwanger word, dat is echt heel gevaarlijk. 
vind je het sws niet een beetje een raar idee om met je moeder naar bed te gaan?? 
iedereen is anders maar ik moet er niet aan denken😅

groetjes,

kwakend1tje

Ja biologisch, maarja mijn vraag is hoe ga ik dit aan dr vragen en vertellen


@Anonemo 

ik zou het als ik jou was echt uit mn hoofd proberen te zetten.. 

ik denk tbh niet dat een vrouw er behoefte aan heeft om met haar zoon(?!!) naar bed te gaan. 
maar goed als je het perse echt wil doen, go for it.

 


Ja stop maar weer zet het uit je hoeft je kan niet zo over je moeder denken


Hey,

Ik zou het niet doen.

Het is namelijk incest, maar omdat de dochter meerderjarig is, is het niet strafbaar ALS de seksuele handelingen gewenst zijn. Wanneer het ongewenste handelingen zijn, is het wel strafbaar, maar dan als verkrachting/aanranding.

Is er een machtsverhouding tussen moeder en dochter? Maar andersom kan ook, is de moeder in staat om nee te zeggen om welke reden dan ook?

~Ikke13

 

Oeps, had een stukje gekopieerd en geplakt maar zie nu dat er zoon staat! Sorry!


Ik zou het niet doen 

Want het is echt zo zielig voor je stiefvader 


dit is niet een goed idee daar krijg je echt problemen van


Incest, indien beide volwassen 18+ is niet strafbaar en komt veel meer voor dan je zou denken. ken zelf meerdere personen die incest hebben met vader/moeder. als beide er mee instemmen en beide dus volwassen zijn moet het prima kunnen. wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen?


Reageer