Skip to main content
Vraag

Ik vind het vies om te masturberen maar ik hou van klaarkomen (ik ben 12)

• June 10, 2025
  • 4 reacties
  • 519 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi dit is mijn eerste topic ik vind het wat spannend om iets te vragen aan random mensen over dit onderwerp wantja ik ben pas 12.

Ik hou van klaarkomen maar ik haat het om aan mijn vagina te zitten.. Ik weet niet waarom maar ik vind het vies.. Ik heb al geprobeerd te edgen en op een kussen rijden en dat werkt redelijk maar ik wil gewoon kunnen masturberen zoals anderen meisjes. Natuurlijk was ik mijn vagina voordat ik het aanraak maar ik vind het nogsteeds vies. Aub niet judgen maar ik heb ooit mijn moeders vibrator gepakt en dat was gewoon perfect alleen kan ik natuurlijk niet zomaar mijn moeders vibrator pakken als ik daar zin in heb. HELP WAT DOE IK NUUUUUUU

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Zelf een vibrator kopen?  Voor een paar tientjes bij de drogist - kan ook online.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 11, 2025

Mag dat al vanaf 12 jaar?? Bij de kruidvat ofz

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

@Lanoniempje ik denk niet dat er een minimumleeftijd is voor een vibrator.  Als je hem bij de selfscan afrekent, hoef je de verkoopster ook niet in de ogen te kijken.

Ik heb als minderjarige al een paar keer glijmiddel gekocht en dat was ook nooit een probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 11, 2025

Oh dankjewel!!!!