Ik verlang naar seks


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, mijn naam is J., 13 jaar en ik verlang heel erg naar seks. Ik ben christelijk en volgens mijn geloof mag je niet voor het huwelijk seks hebben, maar ik verlang er heel erg naar. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het voelt en wil het ook voelen, maar ik weet niet of ik het moet doen. En zo ja, met wie, waar en hoe. Ik ben gewoon heel onzeker omdat ik heel erg christelijk opgevoed ben en ik wil gewoon heel graag eens seks hebben. Zou iemand mij kunnen helpen. 😞

13 reacties

Ik heb ook geen vriendin o.i.d.
Ehm....
Vanwege jouw geloof wil ik even wat peilen:

Heb je al seksuele voorlichting gehad en weet je hoe het allemaal te werk gaat?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Jahoor, ik heb gewoon alles gehad.
Ok goed.
Vergeef mij even voor de opkomende poging om religies te proberen te begrijpen.

Nouja, 13 is een beetje jong voor seks, maar het kan.
Eerst een vriendin krijgen lijkt mij wel handig.
Als je slechts masturberen al vindt vervelen kun je dingen zoals "toys" natuurlijk gebruiken.

Om maar direct mijn hand in een mogelijk vuur te stoppen:
Ik begrijp dat je gelovig bent opgevoed, maar in tegenstelling tot de wet bepaald het grotendeels levenswijze.
Dan neem ik aan dat je er ook voor kunt kiezen om te doen wat jij goed vindt, dus in dit geval genieten van seks voor het huwlijk.
De gemiddelde leeftijd voor trouwen ligt namelijk rond de 30, dus het vrij lang uit je leven bannen lijkt mij niet het leukste.

Schaad ik zo niet al te veel idealen?
Schaad ik zo niet al te veel idealen?
Haha nee hoor en ik snap je ook volkomen. Ik heb het er met meer mensen over gehad en die zeggen hetzelfde. "Doe wat je leuk vindt", maar ik denk dan aan de andere kant toch ook aan mijn ouders die mij dan zou christelijk hebben opgevoed en dan zouden ze heel boos en teleurgesteld zijn.. Dus ik weet het niet... Een vriendin krijgen die verlangt naar seks op mijn school kan ik sowieso al wel vergeten, dus ik weet het niet.. Heb jij een idee?
Nouja, ik ben hier zelf niet zo goed in...

Waarom is jouw school uitgesloten?
Je zou natuurlijk ook naar plaatsen gaan waar je mensen kunt ontmoeten, denk dan aan clubs of verenigingen.
Daarnaast kun je natuurlijk ook op sociale media in contact komen met mensen.

Het is misschien een beetje onhandig dat je 13 bent, omdat dat niet echt de leeftijd is waarop de meeste mensen al seks hebben. maar wie weet.

"en teleurgesteld zijn.. "
Nouja, je doet dan wat jij denkt dat goed is , niet geheel wat zij denken dat goed is.
Een meningsverschil is vrij normaal, dus hopelijk begrijpen zij dat.
Je zei in je vorige topic dat je het al gedaan had?
Btw ik wil niet rottig doen maar als je het zeg maar al gedaan hebt heb je je geloof zeg maar
toch al gebroken dus wat boeit het? En ik vind het maar een beetje vervelend want door jou geloof kan je nu niet
je ding doen waar van ik niet zeg dat je geloof zinloos is echt niet! Ik zou gewoon je eigen ding doen want niet je
eigen ding doen daar word je zeg maar niet ''gelukkig''Van
Ik zou wel wat meer reviews doen want in je vorige topic had je geen condoom gebruikt en daar was het gelukkig
goed gegaan maar als je niet weet wat je moet doen maak ik mij zorgen dus wat ik zeg 'google is your friend' of zo iets
Succes dag:D
Hey.
Ik ben ook Christelijk en 15 j.
Ik heb ook nog nooit seks gehad, maar wel gezoend enz.
En een soort van seks, nie naakt op elkaar enz maar gwn strelen en zoenen.
Mijn ouders weten t nie. (Komt doordat dat bij mn vriendje was, ja ik ben een meisje)
Het is helemaal niet raar dat je aan seks denkt want in je puberteit ben je een hormonencocktail dus denk je aan die dingen, zoals seks, zoenen en verkering hebben.
Dus zo raar is t nie

Xx Alli
Hey, meeste jongens van 13 zijn daar wel mee bezig is niet raar dat je nieuwsgierig bent, als je nu iemand tegenkomt die je vertrouwt en die t zelf ook graag wil zou je t kunnen doen maar 13 jaar is niet gemiddeld. Over dat christelijk zijn: dat je ouders dat zijn betekent niet dat jij dat ook bent, heb mijn gelovige moeder 4 jaar geleden ook uitgelegd waarom ik niet geloof wat er in de bijbel staat en ze begreep me wel. Als ze toch moeilijk gaan doen kan t ook gwn stiekem.
Ik zou echt supergraag eens met jou willen praten. Kan dat?
Je kunt niet zomaar met elkaar hier praten.
Je kunt jouw mening of ervaring ergens over delen, maar een uitvoerig gesprek wordt niet echt toegestaan.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo mijnnaamisanoniem,

Zoals MensPersoon terecht aangeeft is het niet toegestaan om contactgegevens uit wisselen zoals staat omschreven in forumregels 6 en 7:

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.


Groeten Claire
De Kindertelefoon

Reageer