Skip to main content

Ik val voor veel oudere mannen en bevredig mezelf met dildo's, is dat niet raar?

• April 7, 2026
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Eindelijk kan ik dit ergens kwijt, ik voel alsof er iets loos mis met mij is. 🤔 al meer dan 2 jaar voel ik me meer aangetrokken tot mannen van boven de 60 jaar, ben dus soort van bi want ik heb momenteel ook een meisje die niets weet over mij. 

Ze weet ook niet dat ik 2 grote tassen heb vol gestopt met dildo's, deze hou ik verstopt in de kast helemaal bovenaan. Alleen mijn moeder zou dat kunnen ondekken maar die komt bijna nooit boven, ik maak altijd zelf me kamer schoon en vertel dat haar zodat ze niet hoeft te checken. 

Hoe dan ook, ik heb het nog nooit gedaan met een man of met een man van over de 60 maar ik voel me dus wel aangetrokken naar hun. Vaak loop ik met een korte sportbroek en word ook wel eens aangesproken door dat soort mannen maar ik durf geen contact te maken, ik ben gewoon te verlegen, ben ook wel ergens bang want wie weet wat hij allemaal met me doet maarja dat kan met iedereen, ik ben best sterk maar tegen een man van boven de 30 kan ik niet.

Maar toch ergens denk ik dat ik een ziekte heb en hulp moet gaan zoeken maar heb niemand om dit te delen, me vader zie ik nooit meer, me moeder is met haar telefoon altijd bezig en schaam me heel erg. ook vriendjes of vriendinnetjes wil ik het niets vertellen wat zullen ze van mij denken?

Ik kan nog wel meer verhalen vertellen maar ik weet niet of dat hier mag, haal het ook asjeblieft niet weg want het heeft me al veel moeite gekost om dit met jullie te delen maar zoals ik eerder zei ik weet niet waar ik het anders moet schrijven. Oja, ik ben trouwens wel getest en het blijkt dat ik een bovengemiddeld iq heb en voor mijn leeftijd al veel heb meegemaakt.

Eigenlijk vind ik het zelf ook niet erg, ik ben altijd zo geweest naja sinds mijn 8 ofzo trek ik me al af en denk dan dat me meester voor me staat met een hele grote en dat ik hem dan **** 

maar wat vinden jullie ? asjeblieft maak me niet belachelijk, als je me raar vind schrijf dan maar niet, of normaal reageren of doe maar niets en bekijk de volgende topic van anderen 😄

dank je wel voor jullie aandacht en doei doei!

Deel van de tekst is verwijderd ivm forumregel 6

2 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • April 7, 2026

Hoi  ​@loekie 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 7, 2026

is denk ik niet zo slim en zou nog strafbaar kunnen zijn ook. weet niet of je er wel eens over nagedacht heb dat een piemel in je kont best pijn kan doen, zeker als het dikke en lange is van een ouder iemand. kijk eerst eens of er niemand van jou leeftijd is die misschien iets wil uit proberen.