Vraag

ik val op jongere jongens

  • 31 August 2022
  • 9 reacties
  • 822 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik ben een meisje 17 jaar en merk de laatste tijd dat ik me aangetrokken voel vooral op seksueel gebied naar jongens van rond de  14/15 ik schaam me hier best wel voor en denk ook niet dat dit normaal is en vraag me af of jongens van die leeftijd op oudere meisjes vallen. Is dit normaal en hebben jullie tips?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Dat is gewoon harstikke normaal en je hoeft je er niet voor te schamen.

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Hoi, 

 

Ik denk dat het wel vrij normaal is hoor. Ik ben zelf een jongen en 16 en vind jongere meiden meestal ook leuker dan oudere. 

Badge

Hoi, dat is heel normaal volgens mij niets om je over te schamen ik ben zelf ook gwn maar 14 en ik heb ook gwn liever iemand die ouder is hoor dus zeker en vast niets om je over te schamen.

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoii ik ben een meisje 17 jaar en merk de laatste tijd dat ik me aangetrokken voel vooral op seksueel gebied naar jongens van rond de  14/15 ik schaam me hier best wel voor en denk ook niet dat dit normaal is en vraag me af of jongens van die leeftijd op oudere meisjes vallen. Is dit normaal en hebben jullie tips?

hii ik ben 15 en ja, persoonlijk val ik ook op oudere meisjes (niet te oud haha). en ik denk niet dat dit heel erg absurd is, zodra het maar niet zo blijft in 20 jaar.

Reputatie 4
Badge +4

Hoii ik ben een meisje 17 jaar en merk de laatste tijd dat ik me aangetrokken voel vooral op seksueel gebied naar jongens van rond de  14/15 ik schaam me hier best wel voor en denk ook niet dat dit normaal is en vraag me af of jongens van die leeftijd op oudere meisjes vallen. Is dit normaal en hebben jullie tips?

Zoals veel mensen al zeggen maakt het niet heel veel uit ik zelf en 15 en vind oudere vrouwen van de 20 of 18 beetje der tussen het meest aantrekkelijk

Reputatie 4
Badge +3

wat vind je eigenlijk van je eigen leeftijdsgenoten? en heb je liever seks met een jongere jongen dan hen?

Reputatie 2
Badge +1

Hoii ik ben een meisje 17 jaar en merk de laatste tijd dat ik me aangetrokken voel vooral op seksueel gebied naar jongens van rond de  14/15 ik schaam me hier best wel voor en denk ook niet dat dit normaal is en vraag me af of jongens van die leeftijd op oudere meisjes vallen. Is dit normaal en hebben jullie tips?

Totaal niet erg, ik ben bijna 14 en val zeker wel op oudere meiden!

Badge

Hoii ik ben een meisje 17 jaar en merk de laatste tijd dat ik me aangetrokken voel vooral op seksueel gebied naar jongens van rond de  14/15 ik schaam me hier best wel voor en denk ook niet dat dit normaal is en vraag me af of jongens van die leeftijd op oudere meisjes vallen. Is dit normaal en hebben jullie tips?

Ik ben zelf genderfluid en val op eigenlijk elke leeftijd en ben zelf 16, laatst had ik een crush op een meisje van 18. Niets ergs aan. Zolang je niks tegen iemands wil doet natuurlijk maar dat is denk ik ook niet het geval. Dus voel je ook niet aangesproken. (:

Badge

Heb je mij al ooit gezien? Ik denk persoonlijk als je mijn sexy gezicht zou zien dat je direct mij zou willen neuken. Mijn lul is 23cm lang. Mvg Koeleboy27

 

Reageer