Skip to main content

Heyy, ik date al best een poosje met een jongen alleen hij vind me echt leuk. Ik hem niet… ik heb vorige x gezegd dat ik alleen vrienden met hem wil blijven omdat ik me ook niet seksueel aangetrokken voel door hem, maar vandaag wel. Ik heb de hele middag met hem afgesproken en vind hem steeds leuker worden. Maar moet ik er voor gaan? En hem gewoon een keer zoenen en kijken wat er gebeurd?

Als je er fijn bij voelt dan kan je het altijd een keer proberen maar als je je er niet fijn bij voelt doe het niet. En ik zou eerst proberen om te zoenen en als je dat fijn vond kan je wellicht meer doen. Maar doe wat je fijn vindt laat hem geen invloed daarop geven


Nou kijk, je moet geen dingen doen waar je later spijt van gaat krijgen. Denk hier goed over na, ook over dat je het eerst niet wilde en nu wel, vraag je dan zelf af of je het echt wilt. Daarnaast moet je seks niet overhaasten, ik weet niet of je maagd bent, maar zo wel wees er trots op. Daarbij is het niet zo dat als je seks hebt dat je er dan 'bijhoort'.

Ikzelf als hetero jongen zijnde vind het fijn om een beetje duidelijkheid vanuit het meisje te krijgen, vraag bijv. hoe hij jullie relatie voor zich ziet, en of rustig aan doen misschien een goede optie is. Klinkt heel erg lame hoe ik het nu zeg, maar ga daar een beetje vanuit.

 

Heel veel liefs en succes,

NAH


@NAH 

Dankjee!! Ik ben geen maagd meer… allleen ik snap het ook gwn niet want eerst wilde ik niet eens dat die me aanraakte en nu wil ik het wel allemaal ik denk zelf dat ik gewoon heel erg onzeker ben.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


@Stacey

Dat snap ik heel goed, dat je onzeker bent. Geef dat aan naar hem, hebben ze respect voor, zo niet moet je je afvragen of hij wel de persoon is waar je het bed mee wilt delen.

Liefs,


Reageer