Vraag

Ik spuit niet...

  • 18 July 2022
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Haii, ik ben nu 14 en trek nu ongeveer een half jaartje af. Ik hoor vaak van vrienden, maar ook op dit platform, dat als ze klaar aan het komen zijn, dat ze dan veel en ver spuiten. Ik heb dit dus niet, maar wil dit eigenlijk wel… Iemand enig idee wat de oorzaak is? Kan dat nog komen of verschilt het bij iedereen? En kan ik er iets aan doen. 

 

Hopelijk hebben jullie info en tips.


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

het komt waarschijnlijk van zelf wel, niet elke man kan ver spuiten omdat het van nature niet nodig is. Het verschilt dus per persoon en je kan er niks aan doen

Onnodige  quote verwijderd 


Onder jongens word er ook wel is overdreven. Er is ook veel fantasie bij  En geloof niet alles wat ze zeggen.En ja de ander weet dat je toch nooit zou vragen om het dan te bewijzen .

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou je geen zorgen maken ik denk dat je het gewoon wat tijd moet geven want zo lang ruk je nog niet maar wat ook zou kunnen werken is ik weet nog niet of je sperma hebt maar waarschijnlijk wel bezig ook voordat je klaar komt kunnen stoppen en dat een paar keer doen en dan wel klaarkomen dan weet ik bijna wel zeker dat je gaat spuiten.

groetjes en veel succes 

ik heb bij vrienden ook nog nooit gezien dat er sperma tegen het plafond hing van hun slaapkamer hihi

Reputatie 4
Badge +4

Nee dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk 

Reageer