ik schaam me dood

  • 19 November 2022
  • 3 reacties
  • 878 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heyhey ik ben hier weer

ik was dus vandaag bij mijn vriendje, en we waren zo wat aan het zoenen en hij zat met zijn hand op mijn borst en ik ging zo naar zijn onderbroekrand en ja toen raakte ik zijn penis aan

ik vroeg zo: ‘is dat…?’ en hij zei ja maar ik begon super hard te lachen maar het was echt niet gemeen bedoeld ofzo, het was gewoon helemaal niet wat ik verwacht had en ik kan sws lastig serieus blijven, maar nu schaam ik me dus omdat ik begon te lachen en durf ik hem eigenlijk niet meer onder ogen te komen omdak me schaam

help


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey, ik vind het helemaal niet gek dat je op zo'n moment gaat lachen. Dat zijn gewoon zenuwen en heb ik ook weleens gehad maar misschien op wat andere manier. Ik snap dat je je schuldig voelt maar dat hoeft echt niet vindt ik. Hoe reageerde hij?

Je kan denk ik het beste gewoon eerlijk zijn en uitleggen dat het niet aan hem lag. Als je dan ook even extra lief doet komt het vast helemaal goed.

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +17

In de lach schieten van de spanning is heel normaal en daar hoef je je niet voor te schamen. Ik kan me wel voorstellen dat hij een beetje teleurgesteld is omdat jullie net lekker bezig waren en dat wordt dan onderbroken door jouw lachbui. Ik zou gewoon nog een keer sorry tegen hem zeggen en dan komt het wel goed. Heb het zelf ook wel eens gehad. Ik was aan het zoenen met mn vriendin en kreeg toen een stijve, wat zij natuurlijk zag en voelde. Zij schoot toen ook in de lach, je bent dus niet de enige.

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik vind het helemaal niet gek dat je op zo'n moment gaat lachen. Dat zijn gewoon zenuwen en heb ik ook weleens gehad maar misschien op wat andere manier. Ik snap dat je je schuldig voelt maar dat hoeft echt niet vindt ik. Hoe reageerde hij?

Je kan denk ik het beste gewoon eerlijk zijn en uitleggen dat het niet aan hem lag. Als je dan ook even extra lief doet komt het vast helemaal goed.

Liefs vosje

hij reageerde niet egt, mijn moeder kwam net mij ophalen en ik moest weg

Reageer