Vraag

Ik moet iets opbiechten en heb een vraag daarna

  • 5 June 2022
  • 2 reacties
  • 786 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 15 jaar en had vandaag de verjaardag van mijn broertje bij ons thuis.

nu was ik dus aan het racen in mijn race simulator en vroeg mijn nichtje ( 5 jaar) of ze ook mee mocht doen. dus ik liet haar op mijn schoot/lap zitten om te sturen en dan kon ik gas geven omdat ze niet bij de pedalen kon. maar toen ze aan het sturen was was ze ook heel er aan het rond bewegen met haar kont (onbewust) en toen ze daarna naar huis gingen en ik opstond had ik ineens door dat ik echt de hardste stijve van mijn leven had, en ik voel me daar heel schuldig over. niemand heeft het gezien maar alsnog voel ik me heel erg schuldig.

Is dit erg en wat moet ik hiermee?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpenĀ 
Groetjes anoniem2006789


2 reacties

Heyy, ongeacht wie er op je schoot zat, is dat bewegen enzo altijd een trigger ookal is het ombewust. Zolang je er niets mee doet en verder geen seksuele gedachte aan haar gaat hangen is t niet zon grote deal, mr voorkom volgende x dat ze op je lap zit/beweegt. Jij zit ook flink op hormonen nu dus t is niet gek.

Groeten,

Reputatie 7
Badge +6

Het isĀ niet erg, zolang jij geen seksueel contact of iets dergelijks door gaat zoeken met bijv je nichtje. In de pubertijd krijg je nou eenmaal makkelijk een stijve door kleine triggers. Dus het is een hele normale reactie, waar je je niet schuldig over hoeft te voelen, want je kan er niks aan doen.

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Reageer