Vraag

Ik moest van mijn vriend verplicht zijn piemel zien

  • 17 May 2022
  • 4 reacties
  • 1258 Bekeken

Mijn vriend zei eerst dat hij een paar challenges met mij doen. Maar uiteindelijk liet hij expres zijn piemel aan mij zien en ik schrok daar toen echt van. En daarna zei hij dat ik ook mijn piemel moest laten zien. Na een discussie van ongeveer 5 - 10 minuten deed ik het toch, maar ik had er achteraf eigenlijk best veel spijt van. En het is vanaf nu al een paar maanden geleden gebeurt. ( Is al best lang geleden dus ) Weet iemand misschien wat ik kan doen om dit op te lossen?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

als jij iets niet wilt doe het dan ook gewoon niet. 
oplossen kan natuurlijk niet meer(tenminste ik ken niemand met een tijdmachine), maar als je je er niet prettig bij voelt; zeg het dan tegen hem.

-Onnodige quote verwijderd-

Ja, dat klopt. Maar als ik het nu pas na ongeveer een half jaar zou gaan vertellen is er echt mega weinig kans dat maar iemand mij gaat geloven. Want de meeste mensen zouden dan denk ik denken dat het een leugen is omdat ik het pas na ongeveer een half jaar vertel. Dus vandaar dat ik het heel lastig vindt om dat nu opeens te vertellen. Weer iemand misschien nog een oplossing?

Ik had trouwens daardoor afgelopen nacht een nachtmerrie gekregen.

( Ik hoop dat jullie begrijpen waarom ik het lastig vindt om het te vertellen. )

Je kan niets meer ongedaan maken, voortaan zorgen dat je niets tegen je wil in doet, en aangezien je er na zon lange tijd nogsteeds mee zit zou ik online anoniem therapie vragen of mss zit je al in therapie of heb je een vertrouwenspersoon tegen wie je wat kan zeggen

Je kan niets meer ongedaan maken, voortaan zorgen dat je niets tegen je wil in doet, en aangezien je er na zon lange tijd nogsteeds mee zit zou ik online anoniem therapie vragen of mss zit je al in therapie of heb je een vertrouwenspersoon tegen wie je wat kan zeggen


Ik zit er nu eigenlijk niet meer zo heel erg mee. Maar ik had dat bericht eigenlijk vooral geplaatst omdat ik dat verhaal echt even kwijt moest en ik wist niet aan wie ik het kwijt kon. En ik heb hier niet voor in therapie gezeten. Ik heb eigenlijk tot nu toe nog voor niks in therapie gezeten.

Reageer