Skip to main content

ik masturbeer maar ik vind het dan vies en voel me schuldig erna

• June 7, 2025
  • 13 reacties
  • 1122 Bekeken

Ik rij dus op een kussen echt heerlijk ik kom vooral gelijk klaar als iemand in de buurt is dan weet ik dat ik haast heb.aar hierna voel ik me schuldig want ja. Ik weet ook niet of het slecht is voor je vagina want ik voel me pas weer 'gewoon' na meer dan een kwartier dan pas kan ik weer plassen 

13 reacties

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 7, 2025

Het is echt absoluut niet raar en vies mastuberen is heel normaal en (denk ik) best veel mensen doen het. Je hoeft je niet schuldig te voelen het is echt niet raar 

xx ster

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 7, 2025

Hey, het is zeker niet raar! Dat had ik in het begin ook, ook omdat ik het meestal elke dag deed. Maar het hoort er bij als je jong bent en het is heel gezond om zo je seksualiteit te ontdekken. En zo weet je wat je fijn vind en het is echt even een momentje met jezelf!

Dus lekker blijven doen zou ik zeggen<3

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Die schuldgevoelens zijn vrij normaal en veel mensen hebben dat, maar het is echt niet nodig. Masturberen is heel normaal en bijna iedereen doet het vooral in de pubertijd natuurlijk. Je mag echt genieten van jezelf en jezelf ontdekken hoort er bij! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

Hey ik ben een jongen van 17 en ik heb het zelfde probleem met masturberen dus neem ik vaak een week of 2,3,4 pauze en dan als ik me weer geil voel doe ik het weer zo gaat het elke keer.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Kompleet normaal niet raar of erg ook niet erg om het te doen en geen schade aan je vagina da komt ale meel goed

da van da plassen is door hormonen as ju egt wil plassen wrijf zagt over je vagina van voor naar agter zonder je klitoris te stimuleren did maakt plassen makkelijker 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Hoi

Ik zelf ben een jongen. Ik had vroeger na het masturberen ook een schuldgevoel. Dit is volledig normaal. En masturberen is ook volledig niet vies, het is zelf gezond! Dus helemaal niks mis mee. 

• June 23, 2025

Thanks iedereen

• June 23, 2025

Hé ik wil dit topic deleten weet iemand hier hoe het kan? Ben bang dat iemand hier achter komt. Bedankt alvast

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • June 23, 2025

Hey ​@Anoniempje27070207 ,

Topics of reacties die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic of reacties wordt wel verwijderd als:

· Het in strijd is met de forumregels.

· Het je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics of reacties door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou belangrijk is dat jouw topic(s) of reactie(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Groetjes, 
Lotte (De Kindertelefoon)

Spidy87
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

Ik ben een meisje van 17, ik heb hetzelfde. Vooral als ik het te vaak achter elkaar doe. Bijvoorbeeld op mijn ovulatie. Wat goed helpt, is af en toe een weekje of een paar dagen pauze doen. Maar je schuldig voelen is in principe niet nodig. Alle mensen op dit forum zijn nog tiener dus het compleet normaal dat je deze gevoelens hebt.  Zorg alleen dat je het niet teveel doet, want dat kan het pijn gaan doen.

• June 24, 2025

Hoi ​@Spidy87  bedankt ik doe het niet heel vaak,en bovendien steek ik ook geen vingers in mijn dingetje ben ik ook niet van plan. Ik doe het misschien 3 keer per week 5 minuutjes. Ik ben wel 12, weet niet of dat goede leeftijd is? Is het ook normaal om baker dan 1 keer een orgasme te krijgen? En wat is een ovulatie? Sorry, ben ik dom?

Spidy87
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

@Anoniempje27070207 

12 is geen rare leeftijd, je bent gewoon jezelf aan het ontdekken.

Ovulatie is het vrijkomen van een eicel uit de eierstok, en dit is het moment waarop een vrouw het meest vruchtbaar is. Je kunt het ook wel eisprong noemen. Het is ook normaal om vaker dan 1 keer een orgasme te krijgen. Het is mij nog nooit gebeurd, maar ik weet wel dat het mogelijk. Vrouwen kunnen sowieso vaker achter elkaar een orgasme hebben. Mannen hebben vaak meer tijd meer tijd nodig om zich te herstellen. En je masturbeert niet te vaak.

• June 25, 2025

Doei iedereen, ik vond de reacties fijn!

Kijk ook naar mijn andere topics. groetjees...

Hihi niet dat dit afgesloten word want jullie mogen altijd nog reageren. Groetjes ​@Ducklover27 bybye 

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )