Vraag

ik masturbeer al sinds ik klein ben

  • 4 April 2022
  • 4 reacties
  • 656 Bekeken

hallo!

sinds dat ik me herrinner heb ik altijd s'avonds met een knuffel tegen mijn vagina aan gewreven, en ik wist nooit dat dat iets raars was (ik vond het gewoon een lekker gevoel). Nu vraag ik me af of dat raar is, ik deed het denk ik toen ik 8 was en bleef het elke avond doen. Nu ben ik 14 en ik doe het nog steeds. Ik ben nog nooit klaargekomen ofzo. Is dit raar/verkeerd of???


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

hallo!

sinds dat ik me herrinner heb ik altijd s'avonds met een knuffel tegen mijn vagina aan gewreven, en ik wist nooit dat dat iets raars was (ik vond het gewoon een lekker gevoel). Nu vraag ik me af of dat raar is, ik deed het denk ik toen ik 8 was en bleef het elke avond doen. Nu ben ik 14 en ik doe het nog steeds. Ik ben nog nooit klaargekomen ofzo. Is dit raar/verkeerd of???

Neehoor helemaal niet raar. toen ik 6/7 was begon ik ook met het soortvan neuken van me knuffel (ben n jongen btw)

Reputatie 4
Badge +4

Hey nee dit is natuurlijk niet raar. het zit in de mens zijn nature om voor te planten en seksueel plezier dus als je dit al vanaf kleins weet en ontdekt zul je dit ook blijven doen.  ik ben zelf een jongen en ben begonnen rond mijn 11de maar iedereen doet dit en begint op zijn eigen tempo.

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het is heel normaal en als het fijn voelt in je lijf is het nooit iets verkeerds vind ik :)  geen zorgen ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +2

Hoi!

 

Nee dit is helemaal niet raar, als kind doe je dingen die fijn voelen die zelf helemaal niet seksueel bedoeld zijn op dat moment. Je wist waarschijnlijk niet eens dat wat je deed seksueel was op die leeftijd, je vond het gewoon fijn en dat is helemaal oke! Maakt ook niet uit dat je het nu nog steeds doet, jou leven, jou lichaam, dus ook jou keuze! Hopelijk heb ik je hiermee geholpen nog een fijne dag verder! :)

 

Booba Da Hond

Reageer