ik mag dus kiezen wat ik wil doen tijdens de seks! maar wat?

  • 2 April 2020
  • 6 reacties
  • 460 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

de volgende keer als ik bij mijn vriendje ben mag ik dus kiezen want we gaan doen. hij is meestal de gene die leid en ik loop meestal gewoon op mee want ja ik vind het alleen maar fijn. maar nu zegt hij in eens dat ik mag kiezen en de baas mag zijn!!

maar ik weet niks ik wil heel graag iets spannends doen. heeft iemand een iedee???!!!

en kan je het dan ook uit stippelen plz.


6 reacties

Ik heb geen tips voor je, maar ik vroeg me af of je weer terug bent bij je vriendje? Of dat je in 20 dagen een nieuwe hebt ontmoet. Als dat het zou zijn dan vind ik het persoonlijk wel erg snel om seks te hebben, maar oke.

Je vriend leek namelijk in je topic die je 20 dagen geleden maakte niet een hele fijne vriend. Ik vond het ook een rare en vreemde manier om hem eerst te bevredigen en dan uit te maken. Of was het zo dat je hem moest pijpen om juist de relatie te behouden. Wat trouwens ook wel een smerige streek is.

See ya!

Spookyzx. 

Ik heb geen tips voor je, maar ik vroeg me af of je weer terug bent bij je vriendje? Of dat je in 20 dagen een nieuwe hebt ontmoet. Als dat het zou zijn dan vind ik het persoonlijk wel erg snel om seks te hebben, maar oke.

Je vriend leek namelijk in je topic die je 20 dagen geleden maakte niet een hele fijne vriend. Ik vond het ook een rare en vreemde manier om hem eerst te bevredigen en dan uit te maken. Of was het zo dat je hem moest pijpen om juist de relatie te behouden. Wat trouwens ook wel een smerige streek is.

See ya!

Spookyzx. 

ben weer bij de zelfde want het kwam er een beetje op neer dat het een beetje om niks ging en hij gaat er op letten. en als hij dat neit doet dan maak ik het uit.

Ik heb geen tips voor je, maar ik vroeg me af of je weer terug bent bij je vriendje? Of dat je in 20 dagen een nieuwe hebt ontmoet. Als dat het zou zijn dan vind ik het persoonlijk wel erg snel om seks te hebben, maar oke.

Je vriend leek namelijk in je topic die je 20 dagen geleden maakte niet een hele fijne vriend. Ik vond het ook een rare en vreemde manier om hem eerst te bevredigen en dan uit te maken. Of was het zo dat je hem moest pijpen om juist de relatie te behouden. Wat trouwens ook wel een smerige streek is.

See ya!

Spookyzx. 

je hebt wel gelijk is dit dan zo iets van liefde maakt blind?? want ik hou wel van hem maar hij ook van mij want hij zou niks met iemand anders doen.

Heey,

Oke top. Hopelijk let hij er ook echt op, en jij ook.

Voor de rest hoop ik dat je snel wat goede tips krijgt.

 

See ya!

Spookyzx. 

Nee dat denk ik niet.  Als jullie het goed hebben gemaakt is het ook goed. Het gaat er gewoon om dat de manier waarop hij met je omging de vorige keer niet normaal was. Ik wil je vriendje ook niet zwart maken hoor. Maar het viel me op.

Ikzelf vind het wel belangrijk dat je als hij weer dit soort gedrag of dingen zegt, dat je dan ook durft er een punt achter te zetten. Want anders kan hij altijd lopen dreigen en jij die maar doet wat hij wilt. 

Maar ik ga ervan uit dat jullie dit hebben uitgepraat en nu verder gaan, en een leuke relatie hebben.

See ya!

Spookyzx. 

Nee dat denk ik niet.  Als jullie het goed hebben gemaakt is het ook goed. Het gaat er gewoon om dat de manier waarop hij met je omging de vorige keer niet normaal was. Ik wil je vriendje ook niet zwart maken hoor. Maar het viel me op.

Ikzelf vind het wel belangrijk dat je als hij weer dit soort gedrag of dingen zegt, dat je dan ook durft er een punt achter te zetten. Want anders kan hij altijd lopen dreigen en jij die maar doet wat hij wilt. 

Maar ik ga ervan uit dat jullie dit hebben uitgepraat en nu verder gaan, en een leuke relatie hebben.

See ya!

Spookyzx. 

ik heb besloten om het uit temaken na dat ik dat bericht van jou heeeeeel vaak heb gelezen. en heb nu iemand anders. al weer 1 maand ik wil je heel erg bedanken dat je me op de fijten hebt gedrukt!!

 

Reageer