Vraag

Ik kwam niet toen mijn vriendin mij aftrok

  • 25 August 2020
  • 6 reacties
  • 1181 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik en mijn vriendin gingen laatst een beetje de randjes opzoeken en ze heeft me toen voor het eerst afgetrokken. Het voelde wel goed alleen om de een of andere reden kwam ik gewoon niet klaar. Na een tijdje begon ik mezelf af te trekken maar zelfs toen kon ik niet komen. Ik voelde me toen heel slecht want ik  wilde haar niet het gevoel geven dat ze het niet kon want het lag duidelijk aan mij aangezien ik wel kom als ik het gewoon in mijn eentje bij mezelf doe. heeft iemand tips om de volgende keer wel te komen of weet iemand waar het aan ligt?


6 reacties

Nouja het kan aan 2 dingen liggen, de eerste is dat ze het niet goed genoeg doet, dat wordt dus vaker proberen wat jullie beiden fijn vinden, de tweede is dat je misschien aan het wachten was op meer? Dat je dacht we gaan dan meteen all the way? Dat kan een blokkade veroorzaken. 

Anyways, 70% van de meisjes komt niet klaar tijdens sex, welke vorm dan ook, dus opzich is het helemaal niet erg als je als jongen er ook moeite mee hebt 

Badge

maar dat is wel vreemd want toen ik daarna mezelf aftrok lukte het mij ook ineens niet meer

Heyy

Misschien was het van de spanning ofzo. Zoals je zelf aangeeft, het ligt niet aan je vriendin, aangezien je daarna ook niet klaar kon komen.

Groetjs

Hi GwnEenPersoon,

 

ik heb dat ook wel eens gehad, maar dan met een andere jongen. Ik val op jongens en denk sws niet dat ik van een meisje kan klaarkomen. Die jongen deed het bij mij op zich wel lekker. Het voelde wel lekker en ik dacht ik ga bijna spuiten en toen maakte ie op het laatst zo een soort ‘misslag’ en toen was het lekkere gevoel ineens weg. Dat deed ie niet expres natuurlijk en hij ging daarna wel verder en deed echt z'n best maar ik kwam niet meer in m'n ‘ritme’. In mijn hoofd was ik teveel bezig met willen spuiten, ook omdat ik het vervelend voor hem vond dat ik niet klaar kwam. Toen ik het zelf wilde doen had ik ineens ook niet dat lekkere gevoel. Ik kreeg 'm wel stijf, maar kwam niet echt veel verder en ging er teveel aan denken dat ik wilde spuiten en toen lukte t niet meer.

Ik heb hem toen eerst gepijpt en hij kwam wel heel geil klaar en toen hadden we het opnieuw geprobeerd. Ik had ook tegen hem gezegd dat het niet aan hem lag, maar dat toen ik bijna kwam dat hij 2 slagen ff uit het ritme ging en dat hij wel opnieuw mocht proberen en dat ik dan op het laatst zijn hand zou pakken en dan m'n ritme aan zou geven. Bij mij is soms verschillend of ik wil echt heel snel op 't laatst of juist wat langzamer en met lange halen zo met ff helemaal naar beneden m’n velletje en vast houden en dan pas weer sneller.

Doordat ik zijn hand af en toe even pakte terwijl hij mijn piemel beet had wist hij wanneer hij snel en wanneer hij langzaam moest doen. Daarna voelde die dat zelf aan of keek ie naar me en dan wist ie wat ie moest doen om me te laten spuiten. Toen ging het wel steeds goed.

Ik zou de volgende keer ook haar hand pakken en dan de snelheid aangeven en dan zal het wel lukken. Gewoon zeggen en ook die ander vragen wat ie lekkerste vind en dan gaat het vast wel lukken. Dan hoef je je er ook niet meer druk over te maken, want als het één keer in je hoofd zit, dan gaat het niet zo makkelijk weg daarna. Bij mij werkt dat tenminste zo. Als ik gewoon alleen maar geil ben en me er niet druk over maak en me helemaal geef kom ik altijd wel klaar.

 

Succes met samen proberen. Doordat het ook soort van geil is om het samen te doen gaat het wel lukken denk ik.

Kon je later die dag of volgende dag wel weer gewoon klaar komen als je jezelf aftrok?

Verder wat @Kaas123  en @Angovis zeiden.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Ik heb haar hand ook gepakt een paar x maar ik was ook zegmaar helemaal uit mijn ritme dus dat werkte ook niet meer. De dag erna kon ik wel weer komen ja

Hi GwnEenPersoon,

 

dat kan je wel eens hebben dat het niet (gelijk) lukt. We zijn geen robots. Natuurlijk voel je je op dat moment best kut, maar ja, laat je er niet teveel door van je stuk brengen.

Ik zeg dan gewoon wat er aan de hand is, dat het gevoel voor die ander er wel is, maar hoe graag ik ook wil dat mijn lichaam even hapert en dat het niet de schuld van die ander is, maar dat zulke dingen wel eens een keertje gebeuren. Daarna wil ik nog wel gewoon kussen en knuffelen en die ander verwennen en dan kunnen we kijken of ik dan ook wel weer zover ben.

 

De volgende dag ben je wel weer klaar gekomen. Had je vriendin je toen afgetrokken of had je het zelf gedaan. Btw als je jezelf toen had afgetrokken hebben jij en vriendin het daarna nog wel eens gedaan en hoe ging het toen?

 

Groetjes,

M&M's

 

Reageer