Skip to main content
Vraag

ik krijg me voorhuid niet naar achter

• 9 januari 2025
  • 9 reacties
  • 613 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jonge van 15 als mijn lul stijf is krijg ik me Voorhuid er niet over heen maar als die slap is wel heeft iemand tips zodat ik hem wel naar achter kan krijgen mijn lul is wel 9 cm slap en stijf 15cm

9 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Zie de vele andere topics hierover op die forum.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 10 januari 2025

Jo

Ik ben een jongen van 16 en heb hetzelfde probleem, ik vroeg me dit ook af vorig jaar, maar dat is redelijk normaal bij sommige mensen komt dat los ofzo met de leeftijd. Ik weet niet hoe zeg het is natuurlijk hé want ik kon de helft van mijn eikel zien., isdit hetzelfde bij jou?  Nu kan ik al bijna helemaal mijn voorhuid naar beneden doen 

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 11 januari 2025

De enige reden om je voorhuid naar achter te moeten kunnen is om je pik schoon te maken. om er voor te zorgen dat je het smegma kan weg wassen en zodat dat niet gaat ontsteken en pijn doen. Dit kan je makkelijk onder de douche doen en doe je natuurlijk wanneer hij slap is. Je voorhuid hoeft dus helemaal niet naar achteren te kunnen als je stijf bent. Als het maar kan als je slap bent. Als je stijf bent is je eikel een stuk dikker en groter en daarom is het veel lastiger om te doen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 22 reacties
  • 11 januari 2025

Zelf ervaar ik dit probleem ook ik kan helemaal niet mijn voorhuid naar achteren trekken en zou dit wel willen alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen

Forum|alt.badge.img
Stoppelbeer schreef:

Ja als die er overheen is is aftrekken stuk lekkerder maar ik vind en vriend pijpen elkaar soms dus wil graag me voorhuid naar achter en wil met hem anaal doen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 11 januari 2025

@Stoppelbeer 

Als je seks gaat hebben maakt het wel uit toch of niet. Stel voorhuid kan als de pik stijf is voor drie kwart naar achter. Maakt dat dan uit voor seks

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 49 reacties
  • 12 januari 2025

Mn vriend heeft dit ook, hij is naar de huisarts gegaan en die heeft gwn een zalfje voorgeschreven maar hij heeft m nog niet gebruikt.

als dat niet werkte is t miss handig om je voorhuid weg te laten halen zei de huisarts maar ik zou zelf anders ff langs de huisarts

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 19 januari 2025

toen ik 8 was had ik dit probleem ook, ik ging naar de huisarts en kreeg een zalfje en instructies wat ik elke keer onder de douch moest doen, je moet elke keer in de douch zo ver mogelijk naar achter trekken tot het pijn doet. daardoor rekt het voorhuid uit waardoor jij onder je eikel kan schoonmaken. 

Forum|alt.badge.img

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Als mijn penis slap is lukt het maar hij gaat steeds beter de helft gaat er al over heen als die stijf is 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen