Vraag

Ik krijg geen tampon in

  • 15 February 2024
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Hi!!! ( ik ben echt embarrassed)

Ik ben bijna 15, en zit met een soort van probleem. Ik ben al sinds mijn 9de ongesteld, en gebruik altijd maandverband. Alleen is het dan soms wel stom als ik wil gaan zwemmen terwijl ik ongesteld ben. Zwemmen met een maandverband leek me een idee, maar ik denk dat dat toch niet zou lukken. Anyway, mij zou het dus echt super tof lijken als ik een tampon of cup in zou krijgen! Ik had het een keer geprobeerd, alleen deed het pijn en kwam hij er niet in. Ik heb ook het gevoel dat ik eigenlijk niet weet waar mijn vagina opening zit…. 😓 Ik mastuurbeer ook, maar heb nog nooit een vinger of een object er in kunnen krijgen. Ik probeer mezelf altijd heel erg te ontspannen en ook een beetje gestimuleerd te maken, maar er gaat alsnog niks in! Dit is voor mij een beetje frustrerend, maar nou niet echt mijn aller grootste probleem.

Heeft iemand tips? 

xoxo meisjemeteenijsje <3


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kan aan je moeder of iemand anders die je goed vertrouwt vragen of die wilt helpen

Reputatie 6
Badge +4

heyy

probeer je inderdaad te ontspannen, dat is erg belangrijk. neem ook de tijd. het kan helpen om het a het douchen of plassen te proberen om 1 of andere reden lukte het bij mij zo een stuk makkelijker. wat voor mij ook hielp is op je hurken gaan zitten en dan die tampon proberen in te brengen.

ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen, erg veel suc6 geef niet op! 

 

liefsss F

Reageer