Vraag

Ik kom te snel klaar

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 626 Bekeken

Badge

hallo allemaal, ik ben een jongen van 13 en ik ben wel eens bij een vriend en dan gaan e elkaar pijpen en masturberen maar ik kom altijd redelijk snel klaar en dan heb ik geen zin meer terwijl ik nog best door zou willen gaan heeft iemand tips?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Je kan proberen te edgen, dan stop je vlak voordat je klaarkomt ff en dan kan je weer door en als je klaar komt gaat je cumshot hoger en verder

 

hopelijk helpt dit 

Reputatie 7
Badge +17

Daar moet je op oefenen. Edgen kan daar zeker goed bij helpen

Reputatie 7
Badge +14

hoi @zekerweten33 ,

 

 op zich kan iedereen dat overkomen, dus maak je daar niet druk om. Dat op zich kan al helpen, dan zit je de volgende keer niet al vanaf het begin te denken zo van ‘als ik maar niet te snel klaarkom’ en dan zal je net zien dat het wel gebeurt.

Gewoon loslaten en de tips uit de reacties hierboven proberen te gebruiken.

Nog iets anders, als jij geen zin meer hebt (het gevoel kwijt zijn na het klaarkomen) is het wel leuk om jouw vriendje nog een leuke tijd te bezorgen….miss zit je er even niet op te wachten dat hij nog aan jouw piemel blijft trekken of likken, maar leg dan uit dat je even 'bij’ moet komen en ondertussen kun jij hem verwennen. Wel zo leuk voor hem en ik denk dat jij op een gegeven moment ook wel weer geil wordt, door zijn piemel of wat dan ook.

Gewoon ff uitleggen en als jullie het allebei weten kunnen jullie het een volgende keer anders doen, dus niet stoppen, maar alleen die ander verwennen, dus degene die eerst klaarkomt krijgt een soort pauze….Is dat iets om te proberen?

Vraag wel ff aan jouw vriend of hij ook pauze wil na klaarkomen of dat hij het fijner vindt als je aan zijn piemel blijft frunniken haha

 

Have fun

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @zekerweten33 ,

 

jij komt dan miss wel te snel, maar wij doen er meer dan een maand over om te antwoorden…..zolang uitstellen is zekerweten (haha, de naam van de topic starter) ook niet nodig

Gelukkig dat @12anoniem  vandaag de eerste was met een antwoord. Niet te snel, maar Just In Time zeg maar.

Ok, genoeg flauwe woordgrappen en ik zag zopas dat @Finn_  'dienst’ had, dus die kan vast wel een L in de titel van dit topic plakken (klaar ipv kaar) 😉

 

Gr. MickeyMouse

PS ook jij bedankt @tim16  😉

zo nou is iedereen weer genoemd 🙂

Reputatie 7
Badge +14

@Finn_ ,

 

super dankjewel 👍

Ik vind jou cool en jouw collega's ook allemaal 😉

 

Gr. MickeyMouse 

Reageer